• Hälsingebrud

Bröllop i Hudiksvall?

Hej på er!
    Är det någon mer som skall gifta sig (eller har gift sig) i Hudiksvall? Vi har bokat kyrka och festlokal men tar gärna emot tips om fotograf, florist, frisör, skönhetssalong för make up, manikyr etc.

• Svar på tråden Bröllop i Hudiksvall?
  • oktober 2003

om du ska fotograferas är det väl ändå märta på bärs foto som gäller? :)
    och precis runt hörnet jobbar ju marika som är jätteduktig på brudfrisyrer!

• Hälsingebrud

Tack för tipsen, du verkar ha bra koll. Har du tips på florist och/eller skönhetssalong också? Själv känner jag inte till utbudet i Hudiksvall så bra men ser fram emot att ha vårt bröllop där till sommaren.

• oktober 2003

jo, jag kommer därifrån men har flyttat och blitt 08 på senare tid. ;)
    skönhetssalong och florist vet jag inte nån sådär på rak arm, men Marika är duktig även på sminkning och hon eller Märta kan säkert ge dig tips om florist, båda jobbar mycket med bröllop.
    hur kommer det sig att ni ska ha ert bröllop där? om man får vara nyfiken. :)

• Hälsingebrud

Det är helt OK att vara nyfiken! Jag är född i Hudik men har inte bott där på många år. Har dock kvar en del släkt och därför kändes det helt rätt att gifta sig där. Är det bröllop på gång för dig med?

Tack igen för tipsen och lycka till!

• oktober 2003

kul! jo för oss är det dags som till synes nästa år. :) om det inte vore hemligt är det möjligt att vi också skulle haft det i Hudik, och då hade jag mer än gärna bett dig hälsa till Märta, men jag törs inte ifall hon avslöjar mig. :) (inte med flit förstås men ifall hon försäger sig)
    vart kommer ni ha festen? *mer nyfiken* :)

Svar på tråden Bröllop i Hudiksvall?