• soffan80

nu är det snart dax!

Snart så har vi ringarna hemma, vi har beställt dom nu så nu är det bara och vänta
    Vi är ju förlovade nu kan man ju säga men känns nog mer på riktigt när man få på sig ringen...
    Är skitnervös att ringen bli ful och stor el för liten, man har ju lite ångest.. *längtar* tills man få ringen hihi
    Är fortfarande i chocktillstånd tror jag

• Svar på tråden nu är det snart dax!
  • NinaHq

Det blir jättebra ska du se!

• martinibruden

Helt klart känns det mer på riktigt när man får ringarna. Vi hade planerat att skåla i champagne en andra gång när vi fick dom. Men kvällen blev tråkig för hans ring var för liten medan min satt perfekt. Jag var beredd på att vänta en hel vecka till för att de skulle hinna göra ringen större men de sträckte bara ringen lite i butiken och min lycka spirade på nytt.

• soffan80

vi fick ringarna tidigare än vi hade planerat.. vi fick dom i fredags hade trott på att få dom ons el tor.. hihi.. så nu sitter den där! men inget sagt till föräldrarna än, dom ska hit på fre både hans och mina föräldrar det ska bli spännande och se ifal nån se det

• martinibruden

visst är det spännande. När hans mamma upptäckte våra ringar så rodnade jag och bara log. Så spännande att se reaktionen.

• soffan80

haft ringarna på en vecka
    imrogon kommer våra föräldrar ska bli så spännande och se ifal dom se nått och vad dom säger

• mariatheresia

Gratulerar till er förlovning, soffan 80, era föräldrar kommer säkert att bli båda glada och överraskade:) Jag och min pojkvän har precis börjat berätta om våra förlovningsplaner för familj och släkt och fått glada om än inte allt för överraskade reaktioner. Pojkvännens mamma kom till och med med en undran om det inte var dags snart, då hade jag redan friat men det visste inte hon:)
    Har dock ett problem som jag undrar om ni skulle vilja hjälpa mig med? Ungefär hur lång tid brukar det ta innan man får förlovningsringarna från det att man beställt dem? Min pojkvän vill gärna förlova sig på nyårsafton men i och med att vi har distansförhållande (på cirka 100 mil och lite till) och han dessutom legat sjuk några dagar har vi inte kommit iväg till affären. Har däremot tittat på internet tillsammans så vet precis vad vi vill ha. Så skulle bli otroligt glad om ni kunde hjälpa mig med ett svar, jättetack på förhand.

• soffan80

Tackar och grattis själv
    Det skulle ta en vecka för oss, vi köpte dom till slut på guldfynd, men det skulle ta en vecka på nätet med, men vi fick dom efter 3 dagar så vi hade tur hihi

• mariatheresia

Tack själv:) Skönt när det går så fort för er att få ringarna:)Fick besked på att de skulle hinnna komma tills ett par dagar innan nyårsafton när vi beställde idag. Vad sade nu era föräldrar när de fick se ringarna? Mycket överraskade eller?

• soffan80

Ingen sån nått , och vi sa ingeting, men idag stod det i tidnignen så nu har telefonen ringt några gånger hehe.. dom blev glada och tyckte det var synd att ingen hade sett nått , dom tyckte vi kunde har sagt nått

Svar på tråden nu är det snart dax!