• Therése 2006-07-01

Möhippa i Avesta

Jag ska få ihop min systers möhippa och skulle nog vilja ha den i Avesta, finns det några här som kan tips vad det finns att göra där och rekomendera vilka restauranger som är bra och vart man ska svänga sina lurviga. Jag bor själv i stockholm, därav att jag behöver hjälp.

Jätte tacksam för svar.

• Svar på tråden Möhippa i Avesta
  • La Paloma

Jag är själv en gammal Avestatjej....har inte bott där sedan 87 men jag tror att folk fortfarande går på Stat. Hur gammal e din syster? Kanske rent utav känner henne. Själv blir jag 40 i feb.

• Therése: nygift

Ah ok, får kolla där då. Min syster är 31, men från Fagersta.

Tack för tipset.

• Forsfors

jag är också från Avesta men bor inte där längre. jag ska se om jag kan få någon kompis som bor där att gå in och svara på frågor om avestas uteliv, jag har inte varit ute där på länge. men jag gissar på att det är stadshotellet eller star man går på om man vill dansa. är det på somamren så finns strandbacken också.

hemsidor som kan vara bra att ha 8om du inte hitatr allt su söker i avesta, så finns det ju städer nära runtom):
    www.avesta.se/
    www.hedemora.se/
    www.norberg.se/
    www.fagersta.se/

• Forsfors

har kollat med en kompis, tydligen så finns det ett ställe som heter elvan eller älvan som är populärt att gå på nu (Gamla Harrys i koppardalen tror jag att det ligger)

• Therése: nygift

Oh, kanon. Tack snälla för hjälpen. Och ett gott nytt år!

Svar på tråden Möhippa i Avesta