• När?

11 augusti 2007

Hej hej!

Jag är tyvärr inte i ett läge där jag officiellt kan börja planera ännu. Jag vill gärna gifta mig nästa år, 11/8, men min fästman är ännu osäker om han vill att det sker då eller året därpå.
    Men, vi är ju realistiska och inser att tiden börjar rinna ut om vi vill ha det nästa år. Så för att få veta lite HUR kört läget är vill jag kolla lite hur många här som gifter sig den 11 augusti 2007, i vilken kyrka ni gifter er och vart festen blir!
    På så vis kan vi få veta lite om det ens är någon idé eller om alla bra ställen redan är tagna.. *hoppas inte*

Så ös ur er - vilken kyrka, tid och festlokal?!

• Svar på tråden 11 augusti 2007
  • När?

Jo jag vet, men den är ju inte specifik för Stockholm. Vilka kyrkor som är bokade runtom i landet är inte riktigt intressant för mig i det här läget..!

• Kakan 11/8

Nu är det bestämt!! Det BLIR bröllop den 11/8-07.
    Fler stockholms-brudar det datumet?!

//Kakan, fd När?

• pysis (brud 11/8)

Jag gifter mig då!!

I Lidingö kyrka...

Var någonstans ska du gifta dig?

• Kakan 11/8

Oh, vad roligt!
    Vart blir festen?
    Hur långt har ni kommit i planeringen?

• pysis (brud 11/8)

HEj!
    Vi ska vara ute på Nordic blue (Lidingö)
    Jag har inte kommit typ nånstans

Du då?
    HAr du allt klart?

• malle_1

Jag gifter mig också 11/8 - i Länna ka i Norrtälje. Kyrka och lokal och live-band bokat.

• Kakan 11/8

Vi har inte heller kommit särskilt långt. Började planera i december, och med Stockholms-mått mätt är ju 8 månader ingenting. Vilket vi också fått erfara när vi försöker boka lokal.. Utbudet är helt klart begränsat.
    Men kyrka är bokad och idag bokade jag hår och make up. Vi har två festlokaler prel-bokade men har ännu inte hunnit titta på dem.
    Ja, det är väl ungefär så långt vi hunnit..!

Svar på tråden 11 augusti 2007