Hjälp mig hitta en bastu!!
Är det nagon som känner till nagon bastu (vid havet eller en sjö) som hyres ut i Göteborg med omnejd??Bastuflotten har vi kollat men det var hemskt dyrt..
Snälla hjälp mig, jag hittar ingenting pa internet...
Är det nagon som känner till nagon bastu (vid havet eller en sjö) som hyres ut i Göteborg med omnejd??Bastuflotten har vi kollat men det var hemskt dyrt..
Snälla hjälp mig, jag hittar ingenting pa internet...
Gissar att bastuflotten du syftar på är Sauna Line i Långedrag? Om inte kolla upp den (lite olika priser beroende på tidpunkt). Har du provat att söka på tidigare bastuinlägg här på BT? Lycka till!
Jo jag har sökt lite på bastuinlägg på bt men hittar inget bra om bastu i Göteborg för utom de här båtarna (som alla, bland annat SaunaLine, ligger utanför budgeten..)och en stuga som Chalmers har som man måste vara kårmedlem för att få hyra. Båtarna blir ju dyra eftersom man ska ha både bränsle och besättning.
Vi behöver ju bara en liten bastu några timmar...Har kollat kallbadhuset vid Saltholmen också och de har stängt från september till maj.Andra kallbadhus där man kan hyra en bastu är Strömstads och Varbergs men det tycker vi nog blir en för lång resa. Ingen som känner till något kallbadhus närmare GÖteborg?
jag är hilda27, bara bytte namn, men trodde inte att det registrerades ordentligt...
Jag tror att Hällsnäs i Mölnlycke har detta, det är ju värt ett försök!
Det flyter omkring en bastubåt på sjön Aspen i Lerum. jag tror det är Aspenäs herrgård som har den men är inte riktigt säker
Tack för tipsen, jag ska genast kolla Hällsnäs och Aspenäs Herrgard pa internet!
Nää, Hällsnäs hade en länk till SaunaLine och Aspenäs verkar bara ha bastu till de boende pa herrgarden,jag har mailet dem en fraga aenda. Fler förslag nagon?
Jag har samma fundering! Jag vet att det har funnits en nere vid Novotel, Majorna men vet inte om den ligger kvar.
Nu är vi gifta!
Det blev möhippa på restaurang och några dagar innan åkte vi iväg ut iskogen på Billingen och bodde i en hyrd stuga med bastu bara jag och min man!Billigt och mysigt!