• itzy

Leveranstid av ringar, guldfynd?

Hejhej!

Jag och min pojkvän planerar att förlova oss i början av januari, mest troligt den 5te eller 6te. Vi har tittat lite på ringar men inte riktigt bestämt oss ännu, och min fråga är då: hur långt i förväg måsta man beställa ringarna för att få dem graverade och klara??

Nu reser jag bort en vecka och kommer hem på lucia, så vi kan inte beställa förrän tidigast då.
    Mest troligt blir det ringar från guldfynd, har ni någon erfarenhet av hur lång tid det tar??

Tack på förhand!

• Svar på tråden Leveranstid av ringar, guldfynd?
  • Fru Cinderella

Tror det är 2 veckor, men är inte helt säker. Ring o fråga så får du ju bäst svar ;)

• Marskatt

Tre dagar tog det när vi beställde. Var in på tisdag efter midsommar o fick dem redan på fredagen.

• viktualia

För oss tog det ca 10 dagar på Guldfynd - tror att det är olika beroende på hur långt ut på "vischan" man är... vi bor i en liten stad 25 mil från Sthlm och då tar det nog längre tid.

• mrztigger

vi fick fel ringar av guldynd 2 ggr och är väldigt missnöjda. sen var det vårat fel oxå.. fast det itne var vi som skrev i ordessedeln. nej.. fy för guldfynd

• Marskatt

Vi bor också i en liten stad (knappt stad ens, snarare ort...) ca 25 mil från Stockholm...

• lillprinsessan

Det tog en vecka för oss.

• NuÄrDetDags

Tänk på att det snart är julafton - leveranser kan ta lite längre just nu...

• TigerLinn

för oss tig de en vecka...

• Ellabella

Guldfynd har så att dom har sin "inskickningsdag"... där jag bor så har guldfynd sin dag på torsdagar och sedan tar det en vecka innan det får ringarna tillbaka!

Svar på tråden Leveranstid av ringar, guldfynd?