Riktigt dåligt svettlukt?? Vad göra åt det??
Jag har tidigare haft problem med att jag svettats rätt så mycket tidigare och bad om tips bl.a. här på BT om vad jag kunde göra.. Jag fick då tipset att använda mig av Absolut Torr. Jag gjorde det, och fick oväntat bra resultat! Jag svettades ingenting i stort sett! Vilket var MYCKET lyckat! :)
Jag slutade dock använda den efter ett tag p.g.a att det aldrig blev av och jag har dessutom inte haft några direkta problem nu heller (1½ månad efter slutad användning). MEN (!!) nu har jag istället börja lukta riktigt vidrigt, nästan kemiskt på nåt sätt, under armarna! Och det gör jag även efter att jag tvättat mig, både "som vanligt" (som tidigare) OCH riktigt noga och ordentligt!
Ibland har jag lyckats tvätta mig så att det inte luktar... men efter ca 1-2 timmar kommer lukten igen!!!! Och sitter kvar...
Även om jag duschar mig på kvällen innan jag lägger mig så måste jag duscha på morgonen därpå, för att det luktar så in i norden!
Jag kan aldrig ha på mig varken linnen,klänning eller långärmat då lukten kommer fram oavsett hur man än gör!
HJÄLP MIG! Vad ska jag göra???!!!!....