Sex-lust? Att hitta tillbaka...
Hej, jag har ett litet dilemma.
Under hösten har jag haft det otroligt jobbigt på jobbet, det har varit en hemsk stämmning pga vissa omständigheter vilket är irrelevant här att ta upp - i det stora hela, det har varit asjobbigt och jag har mått dåligt nästan varje dag när jag är på jobbet/på väg till jobbet.
Jag vet inte om det är det som gjort att min sexlust verkligen inte är densamma. Innan sommaren/under sommaren hade vi sex typ minst en gång om dagen om det fanns tillfälle... men de senaste månaderna har jag bara inte haft lust - men har haft sex ändå för att inte göra honom besviken och tro att det är något fel på mina känslor. När vi väl sätter igång är det superhärligt och jätteskönt, men jag känner sällan den där lusten som gör att jag bara vill slänga mig över honom.
Kan ju också vara att vi varit tillsammans ett tag nu, att man blivit bekväm? Usch det är otroligt jobbigt och utöver problemen på jobbet blir detta också en stressfaktor.
Någon som varit med om liknande och när övriga problem löser sig så löser sig även detta? Känner att jag behöver hopp för att orka kämpa vidare...
Iom detta har jag börjat få ont i samband med sex också, har pratat med min kille om detta och han är väldigt förstående...vi har inte sex lika ofta...Men jag har fått för mig att börjar sexlivet trappas ned allt för mkt så blir det svårt att hitta tillbaka - hjärnspöken kanske...samt att jag vet att han älskar sex o vill ha det ofta så vill jag ge honom det... ond cirkel...
Hoppas ni fick ut något av mitt svammel...känner mig så olycklig inom detta område just nu o behöver skriva av mig...