• Lilla_Hemlig

Lilla_Hemlig numera förlovad!!

Igår var den magiska dagen!! Klockan 16 bytte vi ringar med varandra, så nu sitter de där och glänser såååå fint!!

Firade lite själva med massor av pussar, champagne och oxfilé, sen gick vi till min mamma för att berätta. Hon började gråta! Och jag med...

• Svar på tråden Lilla_Hemlig numera förlovad!!
  • A:s wife

GRATTISS!! låter underbart... =)

• NinaHq

Åh, vad fint! Jättestort grattis till er båda!

• Nemo nisi mors

Grattis!

Kan tänka mig hur mycket din mamma kommer att gråta när ni står i kyrkan om hon är så här glad för din skull redan nu.

• Lilla_Hemlig

Ja det enda som mamma kunde få ur sig var "som jag har väntat".

Och när jag berättade för min vän idag sa hon precis samma sak!

Så det var verkligen på tiden!

• Nemo nisi mors

Du ska kanske ge din mamma en fin näsduk i samband med bröllopet

• Lilla_Hemlig

Nemo nisi mors:
    Näsduken tåls definitivt att funderas på!! Lär nog behöva en jag med, storgrinade när jag fick min ring på fingret. Hade sminkat mig så fint och klätt upp mig, men såg ju ut som ett spöke ändå för allt bara rann! Så vattentät mascara ska jag helt klart införskaffa mig.

• Lilla_Hemlig

Måste bara berätta...

Roligaste reaktionen idag när jag berättade kom från min syster. Jag sa bara: Vill du veta nåt kul?? Vaddå? svarar hon.
    Och så räckte jag fram handen och sa att vi numera är förlovade.

Sötaste syrran börjar hoppa upp och ner på stället och klappa händerna och bara skriker rakt ut! Och då kunde jag inte låta bli att göra samma sak! Och jag stod fortfarande ute i trappuppgången då så det var nog flera som hörde oss.

• Princess Nightingale

GRATTIS till äkta kärlek :D

Svar på tråden Lilla_Hemlig numera förlovad!!