• Jungfrun84

Vickan,nu mera fru:s bröllop på Bäcka Herrgård!

Hej Vickan!
    Undrar om ni lagt ut några bilder ifrån erat bröllop på Bäcka Herrgård?Tycker den verkar en underbar plats med fantastisk miljö!Undrar även hur ni gjorde med blommor,fotograf,tårta,musik,videofotograf etc...denna plats konkurerar med Gryts Kyrka/Grytsbergs Säteri...själv skulle jag vilja gifta mej i Soller Kyrka för dom har så bra präst...(känner hela familjen),är även konfirmerad och döpt där...(så då blir det nog gratis vigsel!)Moras kyrka är så mörk och kall...tycka jag ialla fall...men det finns många kyrkor&kapell att välja mellan i Moratrakten...hoppas du har några bra tips att komma med...

• Svar på tråden Vickan,nu mera fru:s bröllop på Bäcka Herrgård!
  • Vickan, numera fru

Hej!
    Surfar inte in på BT så ofta nuförtiden, så därför har jag inte sett ditt inlägg...
    Vi har inte lagt ut några bilder från vårt bröllop på nån hemsida, vet inte om vi kommer att göra det heller.

Vi vigdes i Oxbergs kapell som är en mysig, gammal träkyrka. Blommorna kom från Blåklintens blommor, tårta från Mora kaffestuga, fotograf var Kjell på Expert och Leos salong fixade håret. Brorsan ordnade musiken.

Om du vill läsa mer detaljerat om vårt bröllop kan du gå in på länken nedan där jag har berättat om vårt bröllop.

www.brollopstorget.se/Forum/message.php&message=165078&forum=23&community=1

Om länken inte fungerar kan du söka efter rubriken till inlägget som är: Vårt 3-dagars bröllop i Dalarna (Mkt långt!!!)

Lycka till i dina funderingar!

• Jungfrun84

Hej Vickan!
    Ok tack för svaret...skulle så gärna vilja se hur det såg ut lite mera där inne på herrgården det var därför jag undrade om ni hade nån hemsida...hade ni han som fotograf under hela dagen oxå?hur mycket tog han?verkar så vacker miljö där...vad kunde man välja på för mat?

Svar på tråden Vickan,nu mera fru:s bröllop på Bäcka Herrgård!