Paus i förhållandet
Hej tjejer!
Jag har inte gjort något inlägg på sistone, vi har varit nyförlovade och jag har njutit och glömt bort internet.
Men så har jag som en blixt från klar himmel fått info från min sambo att han inte längre är 100% säker på om han vill satsa på vårt förhållande. Han säger att han inte är på samma nivå som mig, att han saknar något och att det är inom honom som felet ligger. Han vill nå tillbaka till oss två och att det ska bli vi igen och under tiden ha en paus.
Jag är så osäker och behöver er feedback. Han har inte varit ärlig under dessa veckor vi har diskuterat hans osäkerhet. Han har letat upp en tjej över internet som han sökt stöd hos, inget annat säger han. Jag har nu sett ett mail hon skickat honom och det har verkligen inte med stöd att göra. Jag har konfronterat honom och sagt att ska vi kunna satsa på vårt förhållande måste han lämna alla som inte hör dit utanför. Men han har svårt för det säger han.
Jag tolkar det som att han inte är redo att ens försöka genom att ha en paus. Han vill helt enkelt inte lämna den det andra för mig.
så nu ska vi ha en paus. Har någon av er erfarenhet av paus och hur har ni lyckats hitta tillbaka till varandra.
Jag vill så mycket att det ska bli vi igen, men vill inte pressa honom och bli alldeles för psyko och bara bråka hela tiden.....