• Hanna7­6
    Äldre 16 Nov 11:49
    2513 visningar
    6 svar
    6
    2513

    Brudar i Huddinge

    Hej,

    bor i Huddinge med min sambo och vi skall gifta oss i juni 2007 :) :) :)
    Läängtar...

    Någon annan Huddinge bo (eller dess närhet) som har liknande planer (eller som redan har gift sig och "vet allt") som känner för att bolla ideér..?
    Kanske träffas över en fika eller så och bubbla lite? :)

    Tjing ting så länge

  • Svar på tråden Brudar i Huddinge
  • LAMadd­e
    Äldre 12 Jan 00:08
    #0

    Hejsan,

    Sag dig trad om Txoko, men den e 'stangd' sa ja skriver har ist.

    Bokade du in Txoko? Hur mycke kostade det? Ska du ha buffe lr egen mat?

    Ar bosatt i USA men har tangt ha mitt brollop i Huddinge-trakten.. sa de skulle va kul att fa lite tips o ideer fr. en huddinge-brud :)

    Kram

  • Äldre 12 Jan 00:13
    #0

    Jag bor i Huddinge, men har tyvärr inget bröllop att planera för egen del för tillfället. Bolla idéer kanske jag klarar ändå i och för sig ;)

  • Hanna7­6
    Äldre 17 Jan 12:58
    #0

    LAMadde

    Jepp, vi har bokat Txoko.

    Kommer nog att bli buffé men vi har inte bestämt vad vi skall ha än. Priserna är inte heller klara. De ändras lite beroende på om man tar alkohol från dem eller inte, då priser för lokalhyra samt personal påverkas. Vi skall gå igenom och ta det som blir bäst.

    Annars är lokalen bra, vi kommer bli mellan 30-40 pers och det känns lagom. Tjejen som jobbar där är väldig trevlig, och det är för mig jätteviktigt, bra bemötande och service betyder mer än priset. (Som dock inte får vara precis hur som helst ;) )

    Vi kommer gifta oss i Huddinge kyrka, så det inte blir så långt emellan.

    Kan uppdatera dig efterhand på hur det är med lokalen, och framför allt sen när vi varit där :)

  • Hanna7­6
    Äldre 17 Jan 13:00
    #0

    Cantaton

    Har du bott i Huddinge länge? KÄnner till frisörer och så? Jag har aldrig klippt mig där, så vet inget om dem. Vi gifter oss den 6.e juni, som ju är en röd dag. så kanske lite svårt att få tag på en salong som har öpept och till ett rimligt pris...

    Har du någit tips på någon salong eller frisör..?

  • Äldre 17 Jan 16:22
    #0

    Har bara bott här i tre månader... Enda gången jag klippt mig klippte jag mig på Salong Dorizabeth i Flemingsbergs centrum. Blev väldigt nöjd, och frisörskan var trevlig och lyhörd. Men har som sagt bara varit där en gång. De hade typ "normalpriser" och salongen var fräsch.

  • LAMadd­e
    Äldre 17 Jan 23:45
    #0

    Jag har bott i Huddinge hela mitt liv i stort sett.. flyttade till USA for 2 ar sen. Manga av mina kompisar klipper sig pa 'Grodan'(Tel. 08-711 18 50) och jag vet att manga fick sina bal-uppsattningar dar nar vi gick i skolan.. Jag brukade for det mesta klippa mig inne i stan pa Bjorn Axen lr Toni&Guy.. Men de ggr jag klippt mig i Huddinge har jag varit hos Sjodals salongen (Tel. 08-774 42 60), tjejerna dar ar JATTE gulliga och duktiga!

Svar på tråden Brudar i Huddinge