• #Maria#

Clips-örhängen

Hejsan!
    Någon som vet vart man kan hitta fina clips-örhängen för oss som inte har hål i öronen! =) /Maria

• Svar på tråden Clips-örhängen
  • silvera

Glitter har faktiskt några olika clips. Annars kanske du kan leta i din mammas eller mormors smyckeskrin. Det gjorde jag, och hittade ett par jättefina pärlclips!

• Liah

Pilgrim har också sådanna örhängen.

• KurreBurre

Jag har inte heller hål i öronen. Funderar lite på o ta det nu så att jag kan ha örhänge på bröllopet, men tycker fortfarande att det e läskigt o att det ska göra väldans ont.
    Hittade en sajt på nätet med fina clips örhängen.
    www.zylber.com/artiklar/&bra=&search=clips&sort=1

• KurreBurre

Tryckte lite snabbt där
    Tänkte beställa ett par enkla nu o se om man kanha dem o om det ser snyggt ut, har ju aldrig haft örhänge.

• #Maria#

Jag tog hål i våras, men det verkar som jag inte tål att ha örhängen. :( Är fundersam på att ta ur örhängen... Någon som har tips på hur man kan få öronen att "tåla" örhängen /Maria

• Maggies

Det kanske gäller att ha "rena" metaller, typ guld, och sånt som är nickeltestat..? Vad har du haft för slags örhänge?

• drömbrud

KurreBurre

Det gör inte ont. Bränner till lite bara.
    Mensvärk! DET GÖR ONT!

• KurreBurre

drömbrud - he he jo jag vet

Tänkte önska mig det i julklapp, får väl se om jag vågar då

• #Maria#

Lucy_: Ja du! Jag har köpt silver iaf! Kanske ska prova ett par i guld, är ju lite dyrare. Men prova kan man alltid! Är ju så fint att ha hål i öronen! :)
    /Maria

• Maggies

Ja, prova med guld! Det är ju värt ett försök i alla fall. Sen är det ju bra om man är noga med att tvätta med nåt desinficerande (stavning?) medel. På vilket sätt tycker du att det känns som att du inte kan ha örhängen? Blir det rött och infekterat i hålen?

• NuÄrDetDags

Jag har samma problem - det enda jag kan använda är örhängen av rostfritt kirurgstål... Har inte hittat några fina hittills så jag funderar också på clips till bröllopet. Då blir i alla fall inget infekterat och varigt...

Silver funkar definitivt inte i mina öron. Jag hade en gång ett par snygga i (jag har för mig) vitt guld men de kom bort under en flytt och sedan dess har jag inte brytt mig om det. Men på bröllopet vill jag också ha något fint som dinglar från öronen!

• #Maria#

Ja det kommer var från öronen till och från. Har en värre period nu! Vet inte om jag orkar fortsätta ta ut och tvätta varje dag... :( Så less!

• Maggies

Så jobbigt. Du har inte fått några tips från stället där du tog hål?

• #Maria#

Har inte kontaktat dem. Ska prova att köpa guld-örhängen. En sista prövning! :( Är ju roligare med riktiga örhängen än clips...

• KurreBurre

NuÄrDetDags - De va fina! Men när de e så dyra vågar man ju inte chansa, tänk om man inte passar i dem. jag som e så ovan vid örhänge har ju ingen aning hur jag ser ut i det.
    Men jag beställde iaf ett par på den siten som jag hittade igår o tipsade om. Kostade bara 57 kr + 6 kr i frakt lagom testpris! Köpte ett fint halsband för 54 kr oxå!

Svar på tråden Clips-örhängen