• glory

oh shit!

Jag ska få en bröstförstoring betald av landstinget!!!!!! jag är i chock just nu, det känns helt fantastiskt samtidigt som jag är vettskrämd!
    Vilken lättnad säger jag bara, jag var helt 100% inställd på ett nej...men dom sa ja..=)
    måste tacka pickolina här på BT, utan dig hade jag troligen fått vänta ett halvår längre än jag behöver göra nu, vilket betyder enormt mycke!tack!

Jag tror det blir 250 cc runda gelehallon. Någons som har erfarenhet av runda gelehallon? jag vill ha ett naturligt resultat och inga jättebröst...och absolut inga bollar på kroppen.

kramis

• Svar på tråden oh shit!
  • ninjan

Grattis! Vad kul för dej! :) Jag visste inte att man även kan få förstoringar betalda! Trodde det bara gälde förminskning.

• Nean82

Måste fråga hoppas det är ok.
    Hur kan du ha fått det och varför?

• Swing

Grattis till att du ska få bröst. Runda geléhallon är jättefint. Själv är jag nöjd med mina anatomiska, men hade gärna haft runda om läkaren tyckt att det passade mig.

• Anneli23

Rätta mig om jag har fel...men är det inte så att om man har väldigt lite egen bröstvävnad så ger det ett naturligare resultat med anatomiska gelehallon än med runda som kan ge lite "bolleffekt"?

• Anneli23

Jag har runda gelehallon själv och tycker det är fint på mig, men jag antar att du som får operationen betald av landstinget inte har så mkt egen bröstvävnad?

• glory

jag är så glad, det känns helt overkligt just nu. Landstinget gör ju allt för att spara in pengar och anatomiska gelehallon är ju dyrare så jag tror det är därför jag får runda. Visst är jag rädd för "bolleffekten", jag vill ju ha ett så naturligt resultat som möjligt. Kiurgen jag träffade sa att det skulle bli bra med runda och att det inte skulle bli några bollar...men jag är lite orolig över det såklart.

Anledningen till att jag fick operationen varför att jag verkligen inte har några bröst, så är det bara. Jag har dessutom genomgått operationer tidigare pga missbildning i min kropp...sånt som ej syns på utsidan. Jag behövde inte säga ett ord om hur dåligt jag mådde av brösten eller nåt sånt, för det är inte det dom går efter eller är intresserade av att höra...

Jag lääängtar! jag ska handla en massa kläder och en bikini(!), nästa sommar ska jag bada!!

någon som kanske vet nån sida förutom qvinna.info som har bilder på tjejer med runda gelehallon??? vad heter gelehallon på engelska?? nån som vet?
    kram

• vioola

Hejsan

Vad kul för dig glory!!! Förstår om du är lycklig ;). Jag har skrivit förut men här kommer sidan igen plasticsurgery.mylava.net. Där finns massa snälla/goa kvinnor i alla åldrar, å en massa bilder att kika på. Bara att fråga på. Jag har runda hallon tex.

Kramis

Svar på tråden oh shit!