Nån som har erfarenhet från Önskefoto?
Har tänkt att beställa tackkort från Önskefoto på internet. Är det någon som har erfaranhet av dom. Nåt bra att säga eller kanske nå´t dåligt om dem??
Har tänkt att beställa tackkort från Önskefoto på internet. Är det någon som har erfaranhet av dom. Nåt bra att säga eller kanske nå´t dåligt om dem??
jag vet att mamma beställde min studentskylt därifrån. den blev inte alls bra, bubblig och dålig kvalite på bilden. hon fick beställa från ett annat företag... har dock inte beställt digitalbilder därifrån. de kan ju va skillnad såklart.
jag brukar beställa mina bilder från www.crimson.se
dom är kanon, kostar 1 kr st om man beställer mer än 100. man kan också välja om man vill ha matt eller blank, med vit ram eller inte, svartvit eller sepia utan extra kostnad! kan ju va ett tips!
hm, okej.. tack för tipset iaf! Ska in å kolla där! :)
vackra: vi beställde tackort därifrån efter sonens dop och dom var jättefina
coc_carro--> Vad kostade era tackkort TOTALT? Alltså med frakt och allt? Hur många tackkort beställde ni? Och hur lång tid tog det att få hem korten från att ni skickat in en bild?
Jag beställer mina foton från önslefoto. Mycket mycket nöjd! Har dock aldrig beställt tackfoton därifrån.
vackra: tror korten gick på ungefär 7 kronor stycket men då beställde vi ca 15 stycken..ju fler man beställer desto billigare blir det..fast sen beror det på vad man vill ha för sort..har för mig att det finns lite olika modeller..vi beställde som ett vanligt kort fast lite bredare med en blå kant på ena sidan där det stod tack och var en liten nalle samt plats att själva skriva...kommer inte ihåg vad frakten kostade men det var inte dyrt och det tog högst en vecka att få dom så jag tycker servicen är jättebra