• smuleg­ummanz­ipp
    Äldre 6 Nov 23:30
    2243 visningar
    15 svar
    15
    2243

    skulle vilja träffa lite

    hej jag är en glad nervös brud som ska gifta mig för andra gången i mitt liv skulle vara kul att träffa andra brudar som ska gifta sig nästa år (2007)

  • Svar på tråden skulle vilja träffa lite
  • HKK
    Äldre 7 Nov 13:41
    #0

    När och var ska du gifta dig? Jag gifter mig i Sundsvall 30 juni. Det känns bara så avlägset att jag inte riktigt hunnit bli nervös än !

    Jag bor i Sundsvall, o tycker det skulle vara kul med "brudfika" någon gång!

  • smuleg­ummanz­ipp
    Äldre 8 Nov 07:04
    #0

    hej HKK!!

    jag bor i Timrå! vi ska gifta oss den 3 november antingen i tynderö kyrka eller i Timrå. det skulle vara jätte kul att träffas . jag jobbar skift så jag har mycke ledigt då jag har 12timmars skift och jobbar 4 dagar och ledig 6. hör av dig på min mail. smulegumman@hotmail.com

  • LECT
    Äldre 27 Nov 17:29
    #0

    Ger mig till känna... Bor i Sundsvall, gifter oss den 20 okt.

  • jenmar
    Äldre 27 Nov 20:43
    #0

    å vi den 27:e januari ! iiiiii närvositeten börjar komma!
    mest nervös över alla tårar jag kommer att fälla! storgrät på sonens dop hur ska jag då klara av att stå där å avge löften???
    (hur gör stumma ? )

  • jenmar
    Äldre 27 Nov 20:44
    #0

    smulegumman du är nu tillagd av mig på msn

  • smuleg­ummanz­ipp
    Äldre 28 Nov 20:35
    #0

    hej alla glada brudar i sundsvalls omnejd. skulle vara jätte kul om man kunde träffas och bara frossa i snack om bröllop. så hör va er på min mail mon vi ska betämma tid och fika plats kan även vara hos mig om ni har lust kram millan

  • smuleg­ummanz­ipp
    Äldre 28 Nov 20:37
    #0

    hej jenmar !

    jag tror du fixa det lätt jag har gjort det engång förut så jag vet det tar på krafterna så ladda en bra grund med frukost lite gos och en massa tårar så kommer det att gå fin fint kram millan

  • smuleg­ummanz­ipp
    Äldre 28 Nov 20:41
    #0

    hej LECT !

    vad kul att du ska gifta er den 20 oktober hur länge har ni hållt på med planeringen? vi har hållt på bra länge typ sedan vi träffades han friade ocxh sedan har jag friat en gång sedan betsämed vi oss i början på november och så var det bestämt den 3 november . allhelgona vi älskar mörkret och fotogen lampor så det blir ett höst/vinter bröllop har redan beställt brudbuketen tokit va!!!

    hoppas vi hörst kram millan

  • jenmar
    Äldre 28 Nov 22:46
    #0

    skulle gärna ses något men jag känner att det är liiite körigt med jobb, son (1,5år) å JUL! känner mig nog lite stressad inunder här ändå fast jag inte känner det så.
    boka gärna en tid så får vi se om jag hänger me. jo jag vill ! klart vi ska!

  • LECT
    Äldre 29 Nov 10:10
    #0

    Vi satte datum i september (vill inte kalla det för ett frieri... ). Vi pratar en massa om bröllopet, har satt en preliminär budget och har åkt runt en del för att kolla kyrka och lokal. Har sagt att vi ska boka kyrka och lokal innan nyår, så nu måste vi snart bestämma oss. I samma veva har vi sagt att en preliminär gästlista ska vara klar också.

    Jag känner nog också att det är lite körigt met träff innan jul... Men kommer ni fram till ett datum så hojta till. Annars ses jag mer än gärna efter jul!

  • smuleg­ummanz­ipp
    Äldre 30 Nov 23:40
    #0

    hej tjejer !

    vad säg som i slutet på januari då har det måsta lagt sig i julstök och så runt den 20:e vore väl okej eller ? hör av er på min mail så kan vi diskutera vidare

    jag finns på smulegumman@hotmail.com

    kram malin

  • smuleg­ummanz­ipp
    Äldre 30 Nov 23:47
    #0

    grattis Lect till att ni har betämt månad

    och jag vet hur det är med att ha en liten springaned runt benen. det är en hel energi krävande motsions pass att hålla kollen....

    har ni några bilder på er jag finns på torget skulle vara kul om man får se bilder på er oxå....

  • annari­esen
    Äldre 22 Jan 14:08
    #0

    Vi gifter oss den 7/4 och nu e det full rulle med planering *pustar*Men det ska bli nice när vi väl e där*ler*

    mvh anna

  • smuleg­ummanz­ipp
    Äldre 22 Jan 18:28
    #0

    hej Anna!

    vad kul att du ska gifta dig i april blir det på gotland eller? jag sökte på ditt namn och det var bara en som var från sundsvall som ska gifta sig då du skrev datum.

    vi har väl bestämt datum i november . skulle gärna träffas och fika någon gång om du har lust. jag har msn adress

    smulegumman@hotmail.com hör av dig kram malin

  • annari­esen
    Äldre 22 Jan 19:06
    #0

    Jepp Gotland nästa*ler*

Svar på tråden skulle vilja träffa lite