• Gosegrisen

Psykolog i Lund..

Har ständig ångest, oro... kommit krypande det senaste året. Det tar bara för mycket kraft och jag skulle vilja få lite hjälp med det men vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Man ser ju inte "hur bra" ett ställe är på eniro. Någon som kan rekomendera något runt Lund i Skåne? Vore oändligt tacksam!

• Svar på tråden Psykolog i Lund..
  • cricri

Håller med dig, det e svårt att ha nån aning bara så där. Jag hade ändå ingen råd med det, men om jag skulle ha haft den, så var Hälsanshusterapeuter nåt som jag skulle ha velat testa eftersom det lät som något man kunde bli hjälpt av. Kolla i www.halsanshus.nu. De ger föredrag och sånt där man kan betala en gång innan man bestämmer sig för att "gå till en av dem" eller gå vidare i vad de ställer upp med på Hälsans hus.

• jocelyn

Tipsar om "hjärnhälsan" som sysslar med vetenskapliga metoder och som är en privat psykiatrisk öppenvårdsmottagning som dessutom har landstingstaxa!

Jag önskar att jag hade kontaktat dem när jag bodde där och mådde dåligt då hade de iofs inte avtal med region skåne så priserna var annorlunda på den tiden.

Hopas allt blir bra för dig!

länk www.hjarnhalsan.se/index.asp

• Hallonsylt

Psykiatrisk öppenvårdsmottagning på kioskgatan 19 är mitt tips. Det är inom sjukhusets ramar, så högkostnadskortet gäller. De har lite väntetid men de är väldigt duktiga och man kan få medicinsk hjälp på samma ställe... finns både kognitiv och dynamisk? inriktig.

Hoppas att du hittar ett bra ställe.

Kramar Hallonsylt

Svar på tråden Psykolog i Lund..