• Sofia08

Förlovningsring med eller utan sten?

Jag har beslutsångest. Ska jag ha en förlovningsring med eller utan sten?? Tycker att vanlig slät är jättefin på andra men ser mest tråkig ut på mig. Iofs kommer den ju att göra sig bättre sedan när jag får en vacker vigselring med stenar...Var och provade denna idag, jättefin!! Det är den som heter Dublin. www.schalins.se/show_serie.asp

Vad tycker ni?????

• Svar på tråden Förlovningsring med eller utan sten?
  • Junibrud 07

Ringen ser jättefin ut! Men tänk på att valet av förlovningsring begränsar vilka ringar du sen kan välja bland när det är dags för vigselring

• Sofia08

Jag vet, men jag har två alternativ vad gäller vigselring... antingen en enstensring, eller en tunn med diamanter runt....Varför ska det vara sååå svårt???? Är det någon som har några bilder på era egna ringar? Jag behöver allt tips!!

• drömbrud

Har ska ha 2 släta. En i rött guld och den andra i vittguld. Enkelt. Kommer inte kunna bestämma mig för hur ja ska ha stenarna i min vitguldsring så jag har flera ååår på mig..

• Tittij

Jag skulle absolut välja en snygg, enkel utan sten till förlovningen, så kan du välja precis vilken ring du vill sen till vigseln. Det bästa är dock om du redan nu tänker ut ungefär vad du vill ha så att höjden på ringen matchar och stilen.

Själv valde jag en förlovningsring (med mitt ex..) som var jättefin, men sen när vi började prata bröllop fanns det ingen ring som passade ihop med förlovningsringen..

• Sofia08

Det är ju en djungel, men känns ändå skönt att jag har ett hum om hur jag vill att vigselringen ska se ut. Vi ska till guldsmeden på torsdag. Var tvungen att boka om, skulle egentligen dit i morgon...JAG HATAR ATT VÄNTA!! *skratt*

• Miss Summers

Har beställt en förlovningsring med sten www.titanringar.com/dia_between.htm
    men har haft lite liknande funderingar som dig.

Dessutom har jag funderat på om folk ser att man är förlovad om man inte har en klassisk, slät förlovningsring... Men om jag vill att nå'n ska veta det är det ju bara säga det =)

• Sofia08

Jag antar att alla som har en ring på vänster ringfinger är förlovade..fast det säkert inte stämmer. Slät är klassisk och fin, men jag tycker om lite "bling"

• Sofia08

Miss summers: glömde berömma den otroooligt fina ringen! Precis nåt sånt jag tänkt mig, fast jag vill har rött guld!

Svar på tråden Förlovningsring med eller utan sten?