• eina

Catering i Norrtälje-trakten?

Vi funderar på att anlita Adamsberg catering i Rimbo för catering av vårt bröllop i vår, men såg inlägg här som gjorde mig lite orolig.
    De erfarenheterna var 3 år gamla och saker kan förändras och jag undrar om det är någon som har anlitat dem på senare tid till just ett bröllop och hur det fungerade då?

Eller är det någon som har erfarenhet av någon annan bra catering-firma i Norrtälje-området?

• Svar på tråden Catering i Norrtälje-trakten?
  • Jennybrewitz

Har inte erfarenhet själv men har hört gott om Mauds catering och Lipperts catering.

• N&N

Vi har också letat catering i Norrtälje och känner egentligen inte till Norrtälje så bra för vi bor i centrala Sthlm. Men jag frågade här tidigare och då nämnde några Mauds catering. Har dock inte kontaktat henne utan tog en cateringfirma i Sthlm som är kanonbra och de kör upp maten för endast 500 kr i kylbil. Vi fick ett jättebra pris och en kompis känner ägaren.

• BSJ

Jag har själv goda erfarenheter av Adamsberg catering i Rimbo.jag anlitade dom i aug iår när jag gifte mig.hade beställt att de skulle komma kl 15 och de kom precis kl 15.det var fint upplagt och gott var det också.bröllopstårtan var jätte god och dyrt var det inte heller.Vi tog buffe med olika rätter ,så jag kan rek Adamsberg catering i Rimbo

Svar på tråden Catering i Norrtälje-trakten?