• Anonym

Någon som har erfarenhet av Blomstermåla, Särö?

Hejsan! Jag undrar om någon har erfarenhet av bröllop på Blomstermåla värdshus i Särö?
    Vi har bokat vår bröllopsmiddag/fest där. Skulle vara kul att veta lite om deras service, mat m.m.

• Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Blomstermåla, Särö?
  • Ellte

Har inte varit där på bröllop, men vi blev bjudna dit på förlovningsmiddag av mina svärföräldrar. Maten är KANONBRA! Jättegott verkligen...och läget kan man ju inte klaga på :D

• Penny

vi var där på bröllop för några år sen. Mysigt med fin miljö o utsikt och god mat etc. men kändes trångt med tanke på det stora antalet gäster - tror vi var ca 80-85 pers (vi kunde inte se brudparet så som vi satt och det är ju lite synd). Tror det är bäst om man är ca 50-60 st. Annars var det helt ok - brudvalsen dansades ute på altanen vilket jag tyckte var lite extra med tanke på den vackra miljön.

Lycka till!

• septemberbrud nr2

Hej, det ligger ju jättefint, den enda nackdelen jag har hört var att det var fruktansvärt hett på glasverandan på bekantas bröllopsfest i somras, men det kanske de har åtgärdat nu.

• Jaffe

Jag hoppas verkligen att Blomstermåla håller vad de lovar! Vi ska ha vår fest där den 10 maj. Jag har känslan av att de är duktiga även på bröllop. Sedan tidigare vet jag att de duktiga på mat och fest! När ska ni ha ert bröllop?

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Blomstermåla, Särö?