• Andie

Granebergsparken

Hejsan
    Söker efter folk som har varit eller ska ha Granebergsparken i Uppsala som sin festlokal.

Har några enkla frågor, har försökt ställa dem på deras hemsida(klotterplanket) men de är väldigt ovilliga till att svara.

Mina frågor är som följer:
    Hur länge får man vara i lokalen? (alltså vilket klockslag måste festen sluta)
    sen undrar jag hur ni hade/tänker ha möblerat med borden, klassiskt E eller någon annan formation?

mvh

• Svar på tråden Granebergsparken
  • Andie

puff ------> puff ------> puff ------->

är det någon här på BT som har använt sig av denna lokalen så efterlyser jag dessa personer.
    HJÄLP!!!

• Andie

Puff Puff Puff --------->

Är det verkligen ingen i hela Uppsala som har varit i Granebergs parken, som brudpar? Som ska vara där som brudpar eller som bara har varit gäst där på något bröllop?

Hjälp snälla!!!

Puff Puff Puff ---------->

• Andie

Är det verkligen ingen i hela uppsala som har haft denna lokal i tankarna?

puff puff puff ------> -------> ------->

• krizzy

hejsan! Vi var inne på att ha granebergsparken i sommras när vi gifte oss, men lokalen var så illa däran så vi valde bort den direkt. Vet ej om dom har rustat upp den nu?. Det var ingen tid man var tvungen att vara därifrån men med tanke på grannarna som bor runt omkring kan man ju sänka musiken in på småtimmarna..
    MVH Kristina

• CarroK

Är granebergsparken samma som Uppsala Bugg och Swing Club eller vad det heter? Vi var där och kollade (på swingklubben) och vi gillade inte lokalen alls. Lite mycket gympasal över det hela. Men alla tycker ju olika...

• Andie

krizzy
    Massor av tack för den infon persice vad vi behövde!!!

Vi tycker väl att den är rätt gympasalig också men det ligger bra till från där vi bor och sen så har vi ett stort antal gäster.Just nu sitter vi och funderar på hur vi ska pynta den faktiskt.Tror man kan göra den fin om man anstränger sig lite!

• CarroK

Andie: Jag ska dit på födelsedagsfest i januari och jag hörde att uthyraren hade sagt att man kan få ha musik/dans hela natten bara man har fönster och dörrar stängda så gick det bra.
    Tyvärr finns det ju inte så många lokaler runt Uppsala som rymmer 100 pers och liknande. Men ni får säkert det fint där. Lycka till

• Andie

CarroK
    Det låter ju lovande. För när vi bokade och pratade med uthyraren när vi var där och tittade så sas inget om dessa saker bara att de inte hyr ut musikanläggningen.Och att rökning skedde utomhus.
    Men efter du har varit där på födelsedagsfest kanske du kan ge oss tips på hur man kan pynta i lokalen för att de ska bli fint.

• Andie

CarroK
    kyrka och lokal är bokat till den 6 oktober nästa år.

Svar på tråden Granebergsparken