• Diffy

Vad kostar en fotograft...

Ungefär? Att fotografen kommer och fota innan bröllopet sen inget mer.

Åååh, ihelgen var vi i norrtälje och jag gick till Ingvors bröllops butik hittade världens finaste klänning :) Nu till frågan vad tror ni (Om jag nu är gravid vet inte ännu) kan man göra den klänningen till en gravid klänning? eller måste man ta klänningar som heter "gravidklänningar"???

• Svar på tråden Vad kostar en fotograft...
  • Juni07

vi kommer att betala ungefär 4500 för 1 timmes fotografering innan vigseln samt att han är med och fotar inne i kyrkan under vigseln alltså.

• Diffy

Okej, så då kanske det blir lite billigare för oss, då vi vill bara ha en fotograf innan krykan. Fick hem papper åp att man inte får ha ngn fotograf som går runt i kyrkan och fotar pga att det kan vara störande, då det också en en gudstjänst.

• Daia Gräddnos

Har fått et erbjudande på 4900kr + 650kr (resa) för fyra timmar med fotografering av vigsel, mingel och vanliga brudfoton. Får DVD av alla foto också, och redigering av 10 foton. Förstoringar och tackkort betalar vi extra för.

• Diffy

Daia Gräddnos- Okej, den fotografen jag hittade åker gratis inom sthlms området så det slipper man betala extra för. har mailat fotografen och hört om priser och så få se när hon svarar :)

Svar på tråden Vad kostar en fotograft...