• ansi-ansi

Möhippetips

Hejsan på er i höstrusket!
    Jag är på jakt efter en kroki-modell som vi kan göra kroppsmålning på här i hbg/ä-holms området.Har någon något tips på var jag kan vända mig?har försökt komma in på deras hemsida utan resultat.Tror ni karate/judo är lyckat?Någon som har provat?Vore jättetacksam för hjälp o tips!Laserdomen på söder är fullbokad...

• Svar på tråden Möhippetips
  • Logan

Hej!
    Letar ni bara efter en kroki-modell eller letar ni efter nån som kan lära er kroppsmålning? förstod inte riktigt av ditt inlägg.
    För om du bara söker en modell så är nog mitt tips att ringa typ medborgarskolan, abf, studieförbundet vuxenskolan och andra ställen som har krokikurser och fråga om de vill lämna ut mailadresser eller så till sina modeller. Jobbar själv en del som modell i Lund och har fått uppfattningen att de flesta modeller är som jag: studenter eller "vanligt" folk som får lite olika modelljobb på olika kurser. Inte helt lätt att få tag på med andra ord.
    Tycker dock er plan med kroppsmålning låter kul!

• anna66

Det går bra att söka på kyo konstmodellernas hemsida Eller sök på krokimodell i Skåne alt kroppsmålningsmodell i Skåne

Svar på tråden Möhippetips