• positiv1987

3,5 års dag eller nyår?

Jag har tänkt fråga min kille om förlovning men vilken dag tycker ni är bäst?

Den 6 januari har vi 3,5 år tillsammans så den 6 januari eller efter tolvslaget på nyårsafton?

• Svar på tråden 3,5 års dag eller nyår?
  • När?

Jag lägger min röst på 6 januari!

• Pillapillan

Vad sägs om ikväll?

• Fru någongång.

Det beror ju på hur många dagar man vill ha att komma ihåg :) Nej men jag skulle nog ta 3,5 årsdagen då kan man fira det samma dag.. Min sambo friade efter 2,5 år tillsammans.

Lycka till

• lasposa

Även jag lägger min röst på 3,5 årsdagen!
    Lycka till!!!

• bauti

Nyår. Romantiskt med alla fyrverkerierna i bakrunden.

• Brud 2008

Vi förlovade oss på nyår, det var verkligen fint att skåla in det nya året tillsammans som nyförlovade.

• nyår07

håller med bauti och Brud 2008 - nyår är helt klart mest romantiskt.

Själv firar jag inte ens halvår.....

• zleepy

På min födelsedag?

Då får man väl säga gratulerar =)

skulle absolut inte ta nyårsafton, för då händer det redan saker, och eran förlovningsdag ska ju vara "eran" dag, och kan det bli bättre med 6:e Januari, alltid röd dag och eran egna som inte strider med andra "festligheter" : )

• Vezzla

Vi har också haft en hel del funderingar på det här. Velade lite mellan Julafonsmorgon, Nyår och första advent. Vi bestämde oss för första advent (vi vet att det inte är samma datum år efter år)
    +Det kommer alltid att vara på en söndag = vi kommer alltid att ha en helg att fira på.
    +Det är lätt att komma ihåg
    +Om min gubbe sen vill fria "på riktigt" så kan han välja ut ett datum som man senare kan ha brölloppet på.

De andra dagarna kändes det inte som om vi skulle få ha för oss jälva på samma sätt så ;)

Svar på tråden 3,5 års dag eller nyår?