• jaqeline

vi som gifter oss på Lördag

ni som gifter er på lördag 28 october.
    hur mår ni? börjar ni bli nervösa.....
    hur är det med planering...

nu är det bara 4 dagar kvar

• Svar på tråden vi som gifter oss på Lördag
  • @-}----

Jag gifte mig den 30 sep, men minns exakt hur jag kände mig dagarna innan....hjälp va nervös jag blev mot slutet!!! Men så fort jag klev in i kyrkan släppte all nervositet och allt var helt magiskt! Så om ni blir nervösa så är jag övertygade om att det kommer gå prima ändå! Passa på att njut, var i nuet!
    Lycka till! :)

• hemlig snart fru

Börjar känna mig nervös.
    Har planerat jätte lite eftersom vi gifter oss hemligt i samband med sonens dop. -Alltså inte så mycket bröllopsplanerande då vi inte har någon fest. Bjuder på lunch, typ buffé med kallskuret (catering) i församlingshemmet.

Börjar få kalla fötter att det är för lite bröllopskänsla -bara dop i försmlingshemmet liksom. Har inget extra vid vigseln heller. Vill ju att det ska vara mysigt och så... Känner mig osäker just nu att allt ska bli bra.

Men längtar ändå spänd av förväntan!

• aircondition

Nervös? Näe, inte alls! Vill bara sätta igång och fixa allt! Jag(vi) gör ju all själva. Längtar efter att få börja duka och laga mat...Jag har precis kollat av allting en sista gång. Allt som är bokat är fortfarande bokat av oss!!!

• jaqeline

nu är det bara tre dagar kvar idag kom bildernqa som sambon skall få i morgongåva, en sk secretbox. dom är kanonbra..

imorgon skall jag hämta klänningen hos sömmerskan.

hur mår ni andra som står brud på Lördag

Svar på tråden vi som gifter oss på Lördag