• Lilla Li

Ateljé MB i Vinslöv?

Någon som har varit där? Är det att rekommendera?

• Svar på tråden Ateljé MB i Vinslöv?
  • Soaked in Luxury

De är bäst! Billigast i Norden dessutom.

• Lilla Li

Gött! :D Tänkte jag skulle åka förbi där i helgen.

• Susanne, Lund

Jag va mäkta besviken tyvärr.
    Dom lovar massa märken men när man kommer dit hänger det bara en massa klänningar från förra deceniet.
    Det är säkert bra pris men är man ute efter nåt speciellt så kan jag inte rekomendera dem tyvärr.
    Annars är det ett bra ställe att åka till och bara prova en massa för att se vilken modell som passar en.
    Lycka till!

• Lilla Li

Ojdå okej... Bra att få lite olika åsikter om det här då. Blev själv besviken i helgen på en butik jag gick till som bara hade gammalmodiga klänningar. Vill inte ödsla tid på det igen!

• piggilin

Var i Vinslöv för någon vecka sedan och
    beställde en klänning. Ingen gammal modell utan en från Phil Collins kollektion 2006.
    Fick ett kanon bemötande och ska dit igen
    om ett par veckor med mina två tärnor för att prova klänningar till dem.

• 26maj2007

Kan varmt rekommendera dem!

Helt underbar personal som är super proffsiga.

jag har ringt och mailat antal gånger och har halltid fått snabba svar och bra bemötande.

beställde själv en Atelier Diagonal 326 från 2006 kollektion.

prova ca 12 klänningar där och alla var från 2006 års kollektion.

nu var jag i och för sig där i februari.

kan tänkas att en hel del har tagit slut i butiken, det är ju dax för 2007s kollektion nu. men är det något man vill ha så beställer de hem.

kvittar nog vilken brudbutik du kommer till nu så är mycket slut av 2006 kollektion, då alla väntar på att 2007 ska komma in.

vet många här på BT som tycker samma som mig.

tveka inte en sekund att åka dit.

• 26maj2007

har även köpt min tiara, sjal, slöja, tärnklänning där.

även om vi har ca 1 1/2 timmes resväg så kommer vi att hyra underkjol och näbbklänning där.

Svar på tråden Ateljé MB i Vinslöv?