• Brud i City

Mäster Mikael/Albertina Catering

Är det någon som hade festen i Mäster Mikaels lokaler på Söder i Stockholm och anlitade Albertina Catering? Jag är mycket intresserad av allt från hur det fungerade med maten, ev musik/DJ i lokalen, serveringspersonalen, lokalen i sig (var den stor nog för dans?), dekoration ute på "altan", den lilla parken nedanför om man upplevde att man kunde ha den för sig själv etc.etc.

Ska gifta mig nästa juni och har inte hört om någons erfarnheter om stället/cateringfirman.

• Svar på tråden Mäster Mikael/Albertina Catering
  • Brud i City

Är det ingen som har använt deras lokaler/varit på fest här nyligen? Jag behöver tips!

• Brud i City

jag ger inte upp, puf,puff

• theodor04

Vi ska också har vårt bröllop där fast i augusti nästa år. Är också intresserad av svar...

• Älsketofsan

Vi hinner kanske ha vårt bröllop innan ni måste bestämma er... vi ska ha festen där i januari! så jag kan meddela sen.

Vi fastnade för lokalen, läget och utsikten - och hoppas att service och mat är bra.

Det var ett par som hade fest där i somras som svarade på en av mina gamla trådar om den lokalen. De var mycket nöjda med undantaget för bartendern som de hyrde.

• lissi

Jag kollade också på Mäster Mikael, har också spelat på ett bröllop där, fantastisk utsikt o helt ok lokal, men när jag räknade på deras "måste priser" la jag ner. Även om de lockar med att man får ta med egen dryck, blir det nästan lika dyrt som att ha det på en restaurang med allt inräknat...
    Hittade en lokal som tar 14 000 inkl. porslin, städ och ansvarig vaktmästare på plats mitt i Stockholm. Tyckte det passade oss bättre...men utsikten på Mäster Mikael slår det ju inte.

Svar på tråden Mäster Mikael/Albertina Catering