• Poppinella

Tips på frågor!

Hej hej!

Håller på att sätta ihop ett gäng frågor min syster skall få svara på på sin möhippa om en vecka. Detta skall sedan hennes man få på deras bröllop och då i form av en liten bok.
    Har skrivit ner en del frågor, men det är så svårt att komma på nu när jag väl sitter med det så jag behöver lite tips från er!
    Det får gärna vara en salig blandning på frågorna, men det skall ju såklart handla om de två eller bara om honom!

Tack på förhand!
    //Poppinella

• Svar på tråden Tips på frågor!
  • Poppinella

Tusen tack, tog en hel del frågor därifrån faktiskt! Det var ju jättebra frågor!

• Lilla Li

Vad bra att de kom till användning. :)

• Poppinella

Ja, det gjorde de verkligen! T.o.m blev jag färdig med frågorna idag tack vare dig, vilket jag inte trodde att jag skulle bli! Det blev väldigt bra om jag får säga det själv! Har skrivit ut frågorna på blått papper och klippt till "fotostorlek" och sen när hon har skrivit svaren så skall de sättas in i ett litet fotoalbum som jag köpte idag. Har även satt en massa roliga passande stickers i nederkanten så det blev himla bra! Ska bli roligt att få ge hennes blivande det sen på bröllopsdagen!
    Tusen tack för hjälpen ännu en gång! Skönt att kunna kryssa av det från listan!

Svar på tråden Tips på frågor!