• fes

fästman utan svensexa

Min fästman blir utan svensexa. Jag vet att han skulle tycka det var jättekul, vad kan man göra för honom så han oxå kan få en rolig dag ?

• Svar på tråden fästman utan svensexa
  • Cammis

Vet inte varför han inte får någon svensexa...

Men det bästa är väl att kontakta någon av hans vänner som ska komma på bröllopet och verkligen förklara att han vill ha en svensexa och be att de drar med honom till något ställe som han tycker om att göra.

Jag kan tycka att det inte ligger på ditt ansvar att ordna en svensexa, men kontakten kan du ju ta. Du vet ju dessutom vilka som är bjudan på bröllopet, det kanske inte polarna vet? En puff i rätt riktning...

Bara att alla killarna träffas på en pub och tar en öl och snacka kan ju räcka, oftast handlar det om att ha kul tillsammans en kväll. Det behöver ju inte vara mer avancerat än så.

• fes

Han har inga nära vänner och hans syskon har han brytit med....

• nyår07

om du får en möhippa - kan du inte snacka med den du tror fixar din dag att ordna en dag för er bägge.

Så gjorde vi för min syrra och hennes man. Eftersom de inte bor i Sverige och han inte är svensk så hade han ju inga egna vänner.

Så killarna var med honom under dagen och vi tjejer med syrran. På kvällen var vi tillsammans.

Mycket uppskattat!

• MrsNyberg2B

Tycker **snart brud**'s förslag var bra!

• MrsNyberg2B

...om han nu inte har några vänner alls, som kommer på bröllopet, eller om inte det finns någon på bröllopet som kan tänkas skulle vilja ordna med det..

• September mys

som föregående kan jag tycka att en gemensam fest vore kul alla tjejorna med respektive.. sen kan man ju göra nått varför sig en stund.
    prata med dina kompisar och se vad ni kan hitta på..

Svar på tråden fästman utan svensexa