Hur många av er har fått en möhippa?
...och vad hade dina vänner hittat på för skoj?
/Hjärtat
...och vad hade dina vänner hittat på för skoj?
/Hjärtat
Det blev ingen möhippa för mig, lite tråkigt faktiskt. Det hade varit trevligt med en tjejmiddag åtminstone. De visste att jag hade gröndj....ligt på jobbet veckorna före bröllopet och tog hänsyn till det. Det var rart av dem men så här efteråt tycker jag att det är trist.
De kan väl fixa en "fruhippa"!?! :)
Det gör vi för två tjejer nu i höst eftersom det varit fullt upp med andra bröllop i sommar + graviditeter.
Rosenhaga,
Det var snällt av dem att ta hänsyn till ditt jobb men jag förstår att du ändå ville ha något.
Kan inte du dra ihop en liten tjejmiddag så här i efterskott?
Själv fick jag en suverän dag med mina vännet.
Vi började med lyxfrukost
Åkte iväg och åkte motorcykel
Åt lunch i Tantolunden
Gick på stan och samlade in äktenskapstips
Åkte vidare och bubblade
Fortsatte kvällen till en spansk restaurang
Avslutade natten på krogen.
/Hjärtat
Jag fick en jättehärlig möhippa!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m1816991.html
Ingen än. Gifter mig 11/11, så det är inte så många helger kvar. TROR att det blir något nästa lördag, min sambo verkar lite lurig över det...
Lilltrolle,
Det lät som en supermöhippa
Agouza,
Din möhippa kommer nog, kanske redan till helgen
/Hjärtat
Eftersom jag och mannen åkte och gifte oss i Las Vegas ås hade vi inte någon "riktig" möhippa & svensexa - bara varsin festkväll med kompisarna ett par veckor innan vi åkte.
Sedan hade vi en stor fest för både slält och vänner när vi kom hem.
Jag fick en. Det var bufféfrukost på terassen, sedan glasblåsning, kanotpaddling, fika och sedan laga sushi till kvällsmat. Det var trevligt, väldigt väldigt snälla saker men tyvärr inte så många med.
Den blev av idag! Gissa om jag blev helt ställd! Och jätteglad! Den var verkligen toppen!!!
jag var och sköt lerduvor (gick mindre bra), hade picnic, var på Ästad bongård på "fångarna på gården" (verkligen superkul!) och senare på kvällen åt vi middag på restaurang och sen disco efteråt. Det var en himla kul och bra planerad hippa. något man minns...
jag blev kidnappad av en byggjobbare (aaah), fick sälja korv på stan, åka forskajak, spela kajakpolo
, åka vattenskidor, se min man strippa, sälja tjänster på stan såsom kramdans, bootyshake och Farbror Frej - det är absolut min roligaste dag någonsin, inkl bröllopet. Bröllopet var fantastiskt men hamnar i skrattfaktor på platsen bakom
Hade en superkul möhippa!!! Läs på och se mina bilder...
goto.glocalnet.net/TeamMelwin
Midsommardagsbruden,
Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig, hur gör jag?
/Hjärtat
Hjärtat
skriv i gästboken på vår hemsida och lämna din mailadress i rutan som är ämnad för det!
Hej så länge
hade också jättehärlig möhippa,
blev hämtad av bästa vännen vis 11, kördes ut i skogen där vännerna väntade för e tidig lunch picknick, sedan vidar eför för femkamp med tjurridning, sumobrotning osv. därefter middag och sedan total ompysling med ansiktsvård, massage, manikyr pedikyr och mycket annat. Var goa vänner med massa gamla minnen och massa skoj. helt underbart =)
Hjärtat!
Har försökt maila dig men vet inte om Du har något fel på Din adress, men du kan ju maila på någon av min makes adresser under "kontakt" så försöker jag igen!
Ha det gott så länge!
Midsommardagsbruden,
Har mailat dig!
/Hjärtat
Jag fick min möhippa i lördags! Och jag var helt inställd på att inte få någon, eftersom jag sagt till tärnan att jag inte vill vara med om massa förnedrande uppdrag. Men den blev precis så som jag ville!!
Började med att jag blev kidnappad, fick åka bil med ögonbindel, sen visade det sig att vi skulle starta hos mina föräldrars hus. (min syster som är tärna bor på annan ort). Där fick jag rygg- och ansiktsmassage, ansiktsbehandling och blev sminkad av ett proffs. Riktigt lyxigt! Sen vart det av till restaurang för en trevlig middag, och sen vidare ut där vi dansade hela natten! Där sammanstrålade vi med m2b och hans svensexa. Jag fick ha en rosa slöja, med plasttiara och en stor rosa boa.
Kvällen var helt underbart rolig!