• Ascaris

Tjänster & gentjänster =)

Här byter vi tjänster med varandra!

Servering, musik, make up, pyssel, dekorationer, skjuts, matlagning... visst finns det många här inne som kan tänka sig hjälpa till på någons bröllop för att sen få hjälp på sitt eget!?

Jag har sett att det finns liknande trådar här inne, men inga i skåneområdet för tillfället...

Skriv på =)

• Svar på tråden Tjänster & gentjänster =)
  • Rosa_Vendela

Jag hjälper gärna till med servering och allt som har med dekorationer, och blommor att göra. Det är bara till maila mig om ni behöver hjälp! mariah-alicia@spray.se

• GretaG

jag hjälper gärna till med trycksaker, monogram...

• Ascaris

Har jobbat som bartender i en herrans massa år, så det hjälper jag gärna till med!

• fröken Inga

Jag är duktig på att behandla bilder i datorn.Trolla bort finnar, pussmärken och sånt. Det hjälper jag gärna till med i mån av tid.

Greta, skulle du vilja hjälpa mig med att göra ett monogram? Jag skulle vilja ha något i den här stilen:
    www.monogramsidan.se/cgi-bin/homepage/sw/Monogram/F/FS/sf1

Men SF istället för FS.

Kram på er

• GretaG

Fröken Inga,

Naturligtvis kan jag det...till vilken mail ska jag skicka det???

/ Greta

• Nyårsbrud 06

Jag hjälper oxå gärna till! Är inte ngn expert på något, men brukar vara ganska påhittig när det gäller det lilla extra. Dekorering, servera mm. Fråga bara!

GretaG... skulle du vilja hjälpa även mig med ett monogram???

• GretaG

Du har mail Fröken Inga!
    Kolla på monogramet, jag ändrar om du inte är 100% nöjd!

:)

• GretaG

Nyårsbrud, självklart hjälper jag dig med ett monogram! :D
    Du kan maila mig nellie@pinkie.se
    o berätta vad det ska stå på monogramet och om du har en speciell stil du gillar.

• Nyårsbrud 06

GretaG du är en pärla!!!

Mailet är skickat!!!

• amira

jag hjälper oxå till om det behövs, är servbitris och utbildad resekonsult (sitter på en affärsresebyrå)

• GretaG

Nyårsbrud 06 - ett testmonogram har skickats till din mail.

Svar på tråden Tjänster & gentjänster =)