• thanisa

    Bra fotograf i lund eller malmö

    Försöker här då många här har erfarenhet av fotografer. Vi ska gå till en fotograf för att fota barnen 4,5 år och 3 månader. Är det någon fotograf som ni kan rekomendera? Vilken ålder är det bäst att ta bebisbilder i? Vi funderar på att vänta så att lillebror i varje fall kan sitta skapligt men samtidigt inte är så stor att han börjat krypa eller förflytta sig så mycket.

  • Svar på tråden Bra fotograf i lund eller malmö
  • Puh76

    Jag kan rekommendera Polyfoto! Vi tog våra bröllopsfoton där och hon fotar barn med.

  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • secretbride

    Jag rekommenderar caroline jacobsen i malmö hon fångar barnens innersta.
    Vi fick kanon bilder på våra barn vid vårat bröllop som hon fotograferade.
    Hennes hemsida är www.carolinejacobsen.com
    Mvh Secret bride

  • lpj75

    Jag kan varmt rekommendera Caroline L Jacobsen i Malmö. Hon tog våra bröllopsbilder och vi blev supernöjda. Kort efter tog hon bilder på vår 1-åriga son som blev fantastiska. Hon lyckades verkligen fånga hans personlighet. Superduktig!

  • Fru Cronvall

    Caroline Jacobsen i Malmö, kan jag varmt rekomendera.
    Vill man ha lite annorlunda och avslappnade bilder så fixar hon det. Vi var ute på Ribban och blev fotade, och vi är helnöjda med våra bilder. Hon kör gärna ut på uppdrag så det behöver inte vara i en studio..
    Absolut prisvärd!!!

  • Yrkesfotograf

    Vilseledande marknadsföring.

    Det är sedan en tid uppenbart att ett flertal fotografer loggar in under det här forumet och uppger sig vara tidigare kunder, för att sedan rekommendera sig själva under annat alias. Detta gynnar på inget sett de presumtiva kunder som läser detta forum.
    När man går igenom forumshistoriken ser man tydligt att vissa alias förekommer vid oerhört många tillfällen, rekommenderandes samma fotograf i olika inlägg.

    Som fotograf och yrkesman tycker jag att vi alla i branschen låter detta vara ett forum för dem det är ämnat, våra kunder, och att vi som yrkesmän fortsätter köpa annonsplats här på Bröllopstorget istället för att syssla med smygreklam.

  • T&J

    En fråga till dig "yrkesfotograf" Vad är det du tycker är konstigt när samma nick rek. samma fotograf som önskar tips på samma område??? Jag kan väl bara rek. den fotografen som tog mina bröllopsbilder, eller? Klart att det blir samma namn då på samma område.
    Går ni in På studiolindhs hemsida så är det mina bröllopsbilder som ligger först där! Tyvärr bara bilderna från studion och inte några utomhusbilder, det blev otroligt fina de med.Lite mer avslappnade och annerlunda.

    Lycka till alla ni som letar. Ett tips är att besöka resp. fotograf i studion och se på deras bilder-då får ni se många fler och får dessutom ett intryck av själva fotografen

  • Morgans brud!

    jag rekomenderar www.ostromfoto.se tror jag han har. han har fotat våran familj i många och och vi har nu bokat honom till att foto oss till vårat bröllop

  • Singoalla

    För syskonbilder definitivt Therése på www.ateljehoddan.se Såååå mycket känsla. Vi hade henne även på vårt bröllop förra året - supernöjda! Hon är billig också vilket vi gillade

Svar på tråden Bra fotograf i lund eller malmö