• M+M=SANT

Första gången!

Ska göra "det" första gången med en ny kille ikväll. Men är så nervös. Vet inte om jag ska spela erfaren, eller erkänna att jag faktiskt inte legat runt med så många och är riktigt nervös. Är så rädd för att göra fel..

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Första gången!
  • InaHjärtarAdam

förhoppningsvis känner du honom såpass väl att du faktiskt kan vara ärlig och säga som det är.

antagligen uppskattar han att du inte har "legat runt" och tycker att det är helt okej att du inte är så erfaren. :)

• M+M=SANT

Har inte känt honom speciellt länge, ett par veckor och gått på ett par dejter. Därav min nervositet. Tror att jag gillar honom på riktigt. Och då blir det ännu mer nervöst.

• Lucia05

Jag tycker inte du ska dra upp tidigare sexuella erfarenheter överhuvudtaget.
    ;)

• InaHjärtarAdam

dessutom kanske han är lika nervös och inte heller så erfaren?

• silverdrake

precis, go with the flow.. min första gång hasplade jag ur mig det precis precis innan och killen tappade focus helt och det hela blev inte riktigt så smidigt som man kunde hoppats pga av han(!!) blev nervös.. så om du inte sagt något innan, säg det efteråt isället. iallafall inte precis innan som jag :)
    annars kan du ju säga det en stund innan så han hinner smälta och kanske kan ta hänsyn till att det är första gången mer...eller vänta föresten, var det första gången helt eller bara första gången med just den här snubben...för om det är första gången med just den här snubben är det nog bara att inte säga någonting..:)

• atten

Om det känns så väldigt nervöst och du är rädd för att göra fel så kanske du borde vänta med att ha sex med killen ett tag. Vad är det som är så bråttom? Om du inte kan prata om saken med honom så varför vill du ha sex med honom då?

• jocelyn

Varför måste du "spela" något? Kan du inte vara dig själv bara och säga till vad du vill/inte vill?

• pickolina

Måste instämma med "pumpa".. "Tjejer alltså"... :D Varför vara nervös och varför göra sig till å låtsas vara någon annan än den man är, om det inte är rollspel man pysslar med... ;) Å varför ta upp saken över huvud taget, varför inte bara låta det som sker ske, på ett naturligt sätt?!?

Hur som helst... Hoppas det gick bra å att du hade det skönt! ;)

• pumpa

Precis pickolina.

Varför krångla till det. Av med kläderna å ner i bingen. Det blir vad det blir. Är man glad å k*t så blir det nog bra. Har man massa förväntningar och vill prestera bra för att impa.... Glöm det. Det kommer att lysa igenom.

Av de kvinnor jag har gjort det med så har det spelat större roll att man tycker samma om 6 snarare än att man tränat upp sig och blivit bra..?! Jag menar; din kille kommer kanske uppskatta dig mer om han märker att du är k*t som fan och verkligen gillar att ha 6 med honom. Det finns både tjejer å killar som legat med halva norden men inte är mycket bättre i sängen för det. Det handlar mer om att det man gillar brukar man bli bra på.

Svar på tråden Första gången!