• burken

Tack för komplimangen

Vad skall man säga. Men än tack för att någon trodde att mitt inlägg ang Itrim var som klippt och skuren ur en reklamannons.

Det var det inte, snarare en reaktion på att många väljer att äta medicin för att gå ner i vikt och ser det som ett universalmedel för att gå ner i vikt, när det faktiskt krävs rätt mycket av en undertiden som man går ner vikt, men än mer att behålla vikten. Ber om ursäkt om jag gjort någon upprörd! Jag ville bara visa ett alternativ i metoddjungeln när det gäller viktnedgång.

Lycka till! Alla överviktiga hur ni än väljer att göra!

• Svar på tråden Tack för komplimangen
  • picachu

:o varför berättar du det inte på tråden då? Man blir lite misstänksam när någon lovsjunger något och sen inte skriver något mer inlägg. Det kan faktiskt vara svårt att veta om det är en "riktig" människa eller ett företag som ligger bakom vissa inlägg.

Sorry om du blev förbannad... man är lite paranoid i mediedjungeln...

• burken

Pinsamnt, men det var så att jag inte hade scrollat hela vägen ner och fattade således inte hur man lägger in ett inlägg, eller fortsätter tråden. Men nu har jag fått det förklarat för mig. Så jag får väl göra så att jag copar detta och klistrar in det på rätt ställe.

Svar på tråden Tack för komplimangen