• Sandra & Emil
    Äldre 25 Sep 17:49
    3728 visningar
    18 svar
    18
    3728

    Smycken på nätet!!!

    Hur vet man att man kan beställa smycken på nätet utan att bli snuvad?

    Hur vet jag att jag får det jag betalar för?

    Någon som har handlat på nätet med god erfarenhet!

  • Svar på tråden Smycken på nätet!!!
  • Jenca
    Äldre 25 Sep 23:21
    #0

    Jag tror det beror lite på vad för slags smycken man beställer och varifrån. Köp helst från 'stora' välkända ställen eller sidor som ser seriösa ut och har info om hur man skickar tillbaka produkter osv om man behöver det.

    Kolla gärna runt oxå om produkten du vill ha finns att köpa på flera olika ställen, för i så fall tror jag det är större chans att det är äkta vara än att det är fejk.

    Jag köpte ett silverhalsband som jag hade till mitt bröllop på nätet och jag tror att det var äkta i alla fall. :)

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 25 Sep 23:23
    #0

    Får du inte varan du beställt eller om den inte håller kvalitén som säljaren uppger för att ha kan du alltid vända dig till konsumentverket, det gäller precis som vid vanlig handel.

  • K P
    Äldre 26 Sep 11:31
    #0

    Jag kan rekommendera www.jo-line.se. Bra kvalite och service. Jag känner mig trygg att handla där

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 26 Sep 11:54
    #0

    Sandra & Emil

    Något speciellt ställe du funderar på att beställa ifrån?

  • Sandra & Emil
    Äldre 26 Sep 12:44
    #0

    Vi är inne på JEMP guld, har ni hört något om dom?

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 26 Sep 12:47
    #0

    Jag har beställt ett halsband därifrån. Hur trevliga som helst. När jag postade beställningen blev det tydligen något fel på vilken längd jag ville ha på halskedjan, så han ringde mig personligen och frågade vilken jag önskade, det kallar jag service.. tror det tog max 5 dagar för det att dimpa ner i brevlådan. Underbart ställe, ger massor av plus i kanten för dem.

  • Sandra & Emil
    Äldre 26 Sep 13:36
    #0

    _Cinderella_ :

    Tack för att du delade med dig, det var kul att höra att dom är bra.

  • Okänd
    Äldre 26 Sep 23:19
    #0
    Meddelande borttaget
  • Malmön­2006
    Äldre 28 Sep 14:36
    #0

    www.skoogofsweden.se är lisalisa06 egna företag. Här gör hon snygg smygreklam.

    Bojkotta detta tycker jag!

  • Caiza
    Äldre 28 Sep 14:56
    #0

    ...redan anmält!

    Hon hoppar in i alla möjliga trådar och skriver samma saker. Luktar reklam lång väg.

  • Äldre 28 Sep 15:03
    #0

    spana via www.halsband.se många spännande leverantörer.

    men när jag har beställt halsband har jag inte tänkt på hur långa de är... har lyckats köpa flera, lite väl korta, halsband. så mitt tips är: mät ett halsband som du tycker är lagom och beställ inte något som är kortare!

  • Okänd
    Äldre 4 Oct 10:26
    #0
    Meddelande borttaget
  • Äldre 4 Oct 10:34
    #0

    Här ser det ut som en till som inte kan låta bli att göra reklam.... Steningesmycket - det är inte tillåtet!!!

  • Okänd
    Äldre 4 Oct 10:46
    #0
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 4 Oct 10:50
    #0
    Meddelande borttaget
  • Äldre 4 Jan 14:55
    #16

    det är väl klart att man vill göra reklam för sina saker som man säljer 
    så jag förstår inte vad ert problem med det är???? hur hade ni tänkt själva?

  • Äldre 7 Jan 22:00
    #17

    Hej,
    Jag beställde min förlovningsring från James Allen i USA. Jättebra service, jättenöjd med ringen och allt gick väldigt smidigt. Fick kvitton på allt, spårningsnummer från fedex och uppdatering via mailen vart den var hela tiden.
    är det ett stort märke så kan man absolut lita på att försäljningen är äkta!

    läs gärna min blogg
    www.vittsomsno.com
    där har jag skrivit lite om hur det gått till.

  • Okänd
    Äldre 8 Jan 11:14
    #18
    Meddelande borttaget
Svar på tråden Smycken på nätet!!!