• Fru Cinderella

30 juni 2007

Finns det någon mer där ute som knyter sina band den 30 juni?? Eller där omkring för den delen, alltid kul o prata lite...

• Svar på tråden 30 juni 2007
  • Midsommar07

Japp den 30/6 är är det fest :)
    Skulle ha varit på midsomamarfton först men vi sköt på det en vecka..

• Fru Cinderella

Kul ;)

Har hittat ett flertal junitrådar.. antar att du finns där också??

• summergirl

Vi ska oxå slå till då..

• mrsfiffin

Vi gifter oss också den 30 juni 2007.

Vi längtar massor och håller just att fundera ut var vi vill åka på bröllopsresa.

• HKK

Vi ska också gifta oss 30/6- det känns som ett bra datum !

torulf- vart funderar ni på att resa? Vi funderar på att ta en vecka vid Medelhavet, och sen ta lite längre semester nästa vinter, kanske åka till Thailand...

• pruppa

jag hänger med här!
    vi hade tänkt att gifta oss 14 juli men när jag väl ringde för att boka så va det upptaget så det blev av en slump 30 juni, har ett årig förlovning den 16 juni men då va inte kyrkan ledig heller!

men jag är bara lycklig för att det äntligen blir av!!!

• summergirl

Hur går det för er alla 30/6 brudar? Hur långt har ni kommit iplaneringen?

• HarElis

hej hej hakar oxå på här den 30/6 smäller det för oss med :) längtar massor vart håller alla till i landet?

• HKK

Vi har bokat kyrka, lokal och catering. Min pappa ska viga oss, så präst behöver vi inte boka .
    Annars ligger planerandet lite nere nu, jag surfar runt här lite bara... Börjar fundera på fotograf och inbjudningskort, men orkar inte riktigt ta tag i det...

Ni då? Några fler som är lite lata ?

• pruppa

ja då jag inte vet hur vår budget kommer se ut så ligger planerna på is, det blir nog klart i januari så fram tills dess spånar jag bara.

o sen så ska vi ha barn 3 månader innan böllopet så kläd planeringen kommer komma nån månad innan vigseln då kroppen ändras rätt mycket i början!!!
    så lite små stressigt kommer det väl bli men huvudsaken är att vi kommer bli man o hustru!!!

• mrsfiffin

HKK: Vi funderar också på Medelhavet, förmodligen Italien. Vi ska sedan spendera större delen av sommaren -07 på landstället i Dalarna.

• mrsfiffin

Summergirl:
    Vi har bokat lokal (vigsel och fest på samma ställe), köpt ring och klänning och så har vi har börjat jobba med egna inbjudningar och program. Musiken är nästan bestämd också.
    Det är superskojigt!

• anNea

Vi ska också göra DET den 30 juni 2007. Vi har bokat kyrka och präst och köpt vigselring, så nu är det väl bara en hindersprövning kvar... av det som är viktigt.

Kläder, utsmyckning och fest är väl av mindre väsentlighet...

• en dag i juni

Jag hör nog också hit.. gifter oss 30/6 vi tänkte också ha på midsommar men sköt på det..
    Vi har fixat:
    Bokat kyrka
    Bokat festlokal
    Bestämt mat och provätit
    Köpt ring
    Köpt klänning
    Håller på med inbjudan nu
    Pillar med festprogram
    Tärna klar
    Toastmaster/Marschalk klar
    Bokat fotograf

• pruppa

nu har jag vart o köpt det första till bröllopet.
    det är bäst att passa på nu när det är jul när man ska ha rött färg tema, så vi va till ikea o handla servetter, flytande hjärtljus o girlanger i både rött o guld!
    ville även ha ett tyg till löparna men va inte nöjd med materialet så får leta vidare! o resten jag tittat ut på hemsidan fanns inte att hitta i just den ikea jag va på. typiskt!!!

Svar på tråden 30 juni 2007