• Essther

Så fruktansvärt överraskad!!!!!!!!!

Igår fick jag mitt livs chock
    Har aldrig ens tänkt tanken att det skulle bli nån möhippa för min del. Inte för att det är så att jag inte har några vänner, utan att de inte känner varandra. har bott lite här och där och har sedan jag fått barn "valt ut" de jag tycker mest om eftersom jag inte har tid med massa ytliga bekantskaper.
    Dessa nära vänner jag har bor lite här och var inom en radie av typ 30 mil.
    Ingen har träffat den andra, de har bara hört talas om varandra.
    men igår när jag och min lilla familj var och shoppade blev jag totalförnedrad av en expedit på en klädaffär somskrek åt mig att jag genast skulle gå ut ur affären och att jag inte fick handla där. Totalchockad vänder jag mig om och ser där en av mina vänner stå och filma mig. Då föll poletten ned. Hon förde mig till en bil och med bindel för ögonen kör hon ig till en flygplats och där är mina allra närmaste vänner samlade, dessa som aldrig träffat varann tidigare, trodde jag i alla fall...................
    Dagen förflöt helt underbart med en flygtur över karlstad och kyrkan där vi ska gifta oss. Vi åt gott, sjöng karaoke och tog oss en ordentlig utekväll
    jag älskar mina vänner och de chockade mig totalt!!!!!!!!

• Svar på tråden Så fruktansvärt överraskad!!!!!!!!!
  • Essther

Det kändes inte så kul i affären innan jag fattade att det var på skoj. I min förvirrade bröllopsplanerarhjärna fick jag för mig att jag glömt betala när jag var där och handlede kläder till ungarna sist........................;)

• Linnea J

Lika kul som det låter är det lika hemskt att få en utskällning i en affär! måste ha varit en oslagbar min av dig som finns på filmen.. hihihihihi... kul att du fick en underbar dag!!

• Alexia

Fy tusan vad skoj!!!!
    Låter alldeles underbart ju!

Svar på tråden Så fruktansvärt överraskad!!!!!!!!!