förlovad och dåliga vänner..
jag är överlycklig och svävarpå rosa moln! nu har vi tagit ett fint foto på oss och på det står det att vi har förlovat oss, de blev jättefina, så igår postade vi iväg dem till släkt och vänner. ska bli spännande att se/ höra vad de säger, men jag är dock lite mer nervös över vad svärföräldrarna kommer tycka/ säga, särskilt hans morsa, är jättenervös. Synd bara att hon ska åka bort hon kommer inte få brevet förrän om en vecka eller så... hon ska iväg till Italien... men men... i a f det är kul om alla blir glada för vår skull men om de inte blir det så är väl det viktiga att VI är lyckliga och älskar varann och VET att det är rätt. Någon som känner igen sig med avundsjuka vänner som slutat vilja träffas eller inte ens är glada för ens skull?
Jag har en vännina som inte ens sa grattis till att vihar flyttat ihop eller frlovningen, hon var hos sina föräldrar över sommaren och villeatt jag skulle vattna hennes blommor, jag sa att jag nog inte kommer kunna göra det så ofta särskilt när jag har jobbat så mkt i sommar och flytta ihop med killen, men hon sa gör ditt bästa så jag tog hennes nyckel, inte en endaste gång hörde hon av sig och frågade hur dte gick med hennes blommor eller ens sa tack, hon har inte ens hört av sig och sagt att hon vill hälsa på eller ens vill ha tillbaka sin hemnyckel, hon förväntar sig att JAG ska åka dit med hennes nyckel, att JAg ska höra av mig till henne, så jävla dålig stil och jag vägrar fan i mig att åka dit med hennes hemnyckel. Synd att man ibland inser att ens vänner inte är ens vänner längre, tycker inte hon förtjänar ha mig som vän. hon var helt tokig när jag ringde henne och sa attdte blev ganska dyrt med bensin att behöva åka över till hennes lägenhet och ta hand om hennes blommor, jag frågade om jag kunde be hennes granna vattna hon blev helt jävla galen och tyckte inte det var ngt märkvärdigt att åka med bilen och stå för bensinen själv för att vattna hennes blommor när hon inte ens säger tack, dålig stil. men lite tråkigt ocksåå..