Godis och snacks??
Är i valet och kvalet. Ska jag köpa in godis och snacks till festen eller till efterfesten? Vi börjar äta vid fem, trerätters. Vid tolv blir det vickning och efterfest i en annan del av byggnaden.
Vad tror ni?
Är i valet och kvalet. Ska jag köpa in godis och snacks till festen eller till efterfesten? Vi börjar äta vid fem, trerätters. Vid tolv blir det vickning och efterfest i en annan del av byggnaden.
Vad tror ni?
Lite chips till drinken är ju gott. ;)
och godis går ALLTID ner :D
Inte chips! Lite blandat bar-snacks, salta nötter o pinnar, men inte chips!
Godis e alltid gott!!
inte salta nötter för det kan ju finnas allergiker som är grymt allergiska och inte kan vara i närheten...
chips är jättebra tycker jag!
JO! Chips är gott. Vi köpte en påse av nästan varje sort (skoj) + nötter och salta pinnar.
på de bröllop jag varit på har det varit jordnötter och slata pinnar på bordet.
Vi hade lite diverse på barbordet, åt inte så mycket som en salt pinne själv, men det verkade poppis, särskilt bland de yngre förmågorna!
Vi hade både chips, jordnötter och salta pinnar, samt choklad och lite karameller.
Tack för tipsen! Jag funderar på att ha popcorn och godisskålar, både till själva festen samt efterfesten. Jag vet hur jag själv är, jättesugen när några glas vin slinkt ner.
Jag röstar för snacks och godis! Ta det snacks som ni och gästerna tycker om - det är viktigast
funderar på det, men jag blir i alla fall väldigt flottig om händerna av chips/jordnätter/hjärtan/ostbågar så det går bort. Salta pinnar är ju ofarligt...
jag tycker chokladaskar av finare sort, är fint att ställa fram.
Annars choklad m papper typ Geischa (hur det nu stavas?)
Lycka till!