• Miss June

Viktminskning 10 kg!

Okej tjejer, dags att ta itu med allt. En gång för alla. Inga fler genvägar, inga fler ursäkter.

Imorgon (19/9) börjar jag. Mitt mål är att gå ner ca 10 kg till jul. Någon som har samma mål som jag och som kan vara med så att vi kan peppa varandra?
    Vi ska varje dag, rapportera vad vi har ätit och om vi har tränat.

Kramkram!

Kram kram!

• Svar på tråden Viktminskning 10 kg!
  • J+J

ha... jag o min samboooo skaka hand om det i dag, vars 10kg gäller han har redan tappat 6 1/2 kg på 2v o jag 5kg på 2v. men nu är det 10 till som gäller

• Thailands brud

Jag hänger på! Ska också gå ner tio kg till, har gått ner 5 men motivationen tryter.... Ett tips är att mäta sig runt midja, lår, överarmar, vader och höfter eftersom dessa mått förändras snabbare än siffran på vågen

• Miss June

Hej J+J!

Jag antar att du kört pulverdieten för att gå ner så mkt så snabbt. Hur har det gått? Har du tränat samtidigt då eller?

Kram"

• J+J

miss june.....
    Japp..
    pulver är det vi dricker camebridge men jag o sambo syndar en hel del.Träning är det lite si o så med men vi har hund så lite är man ute ju.....
    Men vilken myt det är att man är ute tokmycke bara för man har hund..Nä man tar sin runda i snusnings tackt sen in till pulver o soffan
    Väger i dag 81kg o är 178cm. men vill va 10kg lättare. funderar på att kombinera camb med gi.....????

• Shannon

hänger på med! vill till att börja med gå ner 6 kg..

vart får ni tag på cambridge pulvret? Själv äter jag naturdiet och kombinerar med vanlig mat

• J+J

man får gå toll en konsulent tsar ca 10min snack sen pulver sen hem o bli smal.. sök på nätet efter en konsulent nära dig. var bor du`??

• Miss June

De dagar som gått har gått bra. Jag har börjat ta bort en hel del socker och lagt till mycket frukt och grönsaker istället. Bröd borde man kanske skippa? Men jag älskar ju det så himlans mycket. Har ni något ni inte skulle kunna skippa?

• petra35

Började med camebridge för tre veckor sedan det var jätte tungt. Blev super förkyld och fick "veckan" samtidigt så jag gav upp, delvis. Har druckit två påsar om dagen nu och äter en sallad om dagen. Men nu är jag frisk och vill ta i med nya tag. Hoppas gå ner ca 10kg till innan bröllopet den 2 dec. Men jag vet ej vart motivationen har tagit vägen... Men får väl kolla tråden för motivation om alla stöttar... Kul att se hur det går.

• Shannon

Min motivation brukar också tryta efter ett tag. Första veckan är man laddad men tillslut börjar man slarva igen. Men nu har jag verkligen bestämt mig.
    Idag blev det ingen naturdiet, men jag tänkte mycket på vad jag åt och hur mycket. Har försökt halvera mitt matintag, det känns bra. Känner mig inte så tung de sista dagarna.

• liiiiisan

Ja ner i vikt vill jag med ! fast lite mer än 10 kilo,nyss fött barn och babyvikten känns inte så het !

Hur ska ni gå till väga ?

• petra35

Hallo hur går det för er alla???
    Vägde mig idag -7kg på tre veckor ganska så kul... Men trots detta så har jag ibland motivations problem. Nu är det bara 10 veckor kvar till den stora dagen och jag skulle verkligen vilja gå ner lite till. Hoppas det funkar för er andra. Komihåg stöttningen vi skulle ge varandra!!!

• Maggies

Okej, nu har jag också bestämt mig. Nu börjar ett nytt(igt) liv. Brukar inte äta godis mer än en gång i veckan, ska börja göra samma sak med kakor, glass o. dyl. men funderar på att skippa allt sött och käka frukt istället. Problemet är att jag alltid är så sugen på allt!

Pojkvännen är med på reglerna så vi peppar varandra lite. Känns bra. Måste bara komma igång med träning, om än bara vardagsmotion.

Hoppas det går bra för er andra tjejer, ska uppdatera mig eftersom.

• Maggies

Hur går det för er tjejer?

• Shannon

för mig står det stil, har bara gått ner runt ett kg sen sist.. *sur på sig själv*

Svar på tråden Viktminskning 10 kg!