hockeyfrilla-bilder
är det nån som har bilder på en snygg hockeyfrilla? Har sökt och sökt, men hittar ingen!
är det nån som har bilder på en snygg hockeyfrilla? Har sökt och sökt, men hittar ingen!
puffpuff!
ska ju snart klippa mej ju!
det får gärna va en lite längre variant, eftersom jag inte vill klippa av mitt hår alltför mycket på längden. Och lite rufsig och spretig. Nån som har såna bilder! Vore jättesnällt om jag fick kolla lite! Tack!
ingen :(
Gå till frisören lite tidigare än du ska vara där... Deras frisyrtidningar brukar ha massor av sådana klippningar i alla möjliga längder och format.... :)
Sorry. Hockeyfrillor är jag inte alls bra på.
Men "hockeyfrilla" idag är ju inte detsamma som en hockeyfrilla a´la 80-tal... Jag tycker tjejerna är skitsnygga i hockeyfrilla, som varit den hetaste trenden ett bra tag... Nu är den dock lite passé...
Jag är oxå skitsnygg i håret och jag har hockeyfrilla och haft det i olika tappning till och från i sex år... :D
På Björn Axens hemsida (www.axens.se) hade de en skitsnygg förr men den är borta nu... Men de har två snygga i kollektionen "urban höst 05". En tjej och en kille, Karin och Patrik... :)
hem.spray.se/mikael36/hockeyfrossa/specialgalleri.htm
Världens roligaste sida?!
Välj mer hockeymodeller till vänster...
Blir nogs vårt att hitta en snygg hockeyfrilla....
Kul sida, honungshy och kanelfräknar. :D
Tack för dina svar, pickolina!
Jag är själv frisör, men hittade inga snygga bilder i mina tidningar :)
Var och klippte mej idag, det blev skitfint!
Hockeyfrillan har faktiskt dragit sej tillbaka lite, men nu har den rockigare varianten börjat komma tillbaka :)
Håller på och färgar håret nu också :) Blir chokladbrunt under, och den vanliga platinablonda ovanpå. ( en variant som också kommer tillbax nu, enligt schwarzkopf ) Inte för att det behöver va modernt, huvudsaken är ju att JAG tycker det är snyggt! Bonus bara om det är inne :)
Och så vill jag bara tillägga till Cookie Dough, att jag frågade efter bilder och inte era åsikter om frisyren ;)
milkeyway
Vad kul att du blev nöjd... Jag hade oxå lite problem att hitta några hockeyfrilla-frisyrer eftersom de inte är det senaste modet längre, precis som du säger... Men det uppskattas bara av mig... :D Jag hade det innan det blev modernt och nu efter, när det var som mest inne bytte jag frisyr.... *s*
haha pickolina, så du e "kärringen mot strömmen" du då :D
Får man fråga vilken frisyr du bytte till under den värsta modehetsen då?
milkeyway
Ja det blev visst lite så... *s* Mest pga att min frisör var den som hade all bestämmanderätt gällande mitt hår... :D
Han började klippa mig i hockeyfrilla flera år innan den blev poppis. Hittade på frisyren själv och exprimenterade fram klippningen på mig.. Sedan han hann ledsna på det långt innan det blev jätte hippt och då höll han på att spara ut mitt hår... Så jag var först ganska mesigt långhårig, sedan klippte han en mohawk, efter det en jätte spret-frisyr osv... Har hunnit med en hel drös med frisyrer under tiden hockeyfrilla har varit inne. Nu gick jag väldigt nyligen tillbaka till hockeyfrilla.. Fast det börjar bli för långt där bak nu så jag funderar på att byta frisyr igen... *s*
En av frisyrerna var tex lång på ena sidan bak och kort på den andra...och så var håret långt/kort på motsatta sidan uppe... Låter helvrickat jag vet men ballt var det...
Kanske hörs att jag gått till stylister som tävlar mycket och inte till vanliga frisörer?! *s*
Många häftiga frisyrer och färger har det blivit genom åren.... :) Skoj!