• Fru gustavsson

söker Anneli23 ang bröstförstoring

Söker dej för att jag såg att du hade gjort bröstförstoring i falköping.
    detta är min största dröm.Jag har inga bröst och skulle gärna vilja göra detta.
    men nu undrar jag hur mycke de kostade.
    Och de finns inget bidrag eller så att få.

• Svar på tråden söker Anneli23 ang bröstförstoring
  • Lucia05

Hoppas verkligen det finns bättre saker att lägga bidrag på än bröstförstoringar!

• Rastafru

Hej! Jag ska opas i Falköping. Det kostar 33 800 kr. Bidrag vet jag inget om, även om jag själv inte heller har några bröst så har jag ju inga medicinska besvär av det ( mer än psykiska förstås ) därför har jag svårt att tro att man skulle få bidrag för det. Jag kan egentligen inte svara på det för jag vet inte, men jag gissar på att man bara kan få bidrag för bröstförminskning pga medicinska skäl.

• Anneli23

Hej!

Ja som Rastafru sa så kostar det 33.800:- Jag vet att man kan få operationen betald av Landstinget om man mår mycket dåligt av sina obefintliga bröst, det finns en tjej på plasticsurgery som fått det för inte så länge sedan.

• Fru gustavsson

Okej.Tack för svaren.
    Om de skulle ha funnits bidrag så tycker ja att de vore väldigt bra.För mår man dåligt av sina bröst så är de jätte bra.Men de är inte fel att kolla om det fanns.

• pickolina

Antingen går man till sin vårdcentral och tar upp det med dem..så remitterar de vidare för bedömning eller så kontaktar man en privatklinik som har tillstånd att göra det a landstingets vägnar... Då slipper man flera års kötid. Jag vet bara en klinik som gör detta och har tidigare rekommenderat en tjej här på BT dit och hon fick sin op betald och op två månader senare......

Svar på tråden söker Anneli23 ang bröstförstoring