• Katarina98

någon som sovit på bergendal? sollentuna.

vi letar efter ett ställe för bröllopsnatten. men även du som varit på fest alt. konferens där får gärna lämna omdöme. tack!!!

• Svar på tråden någon som sovit på bergendal? sollentuna.
  • RayofSunshine73

Jag har varit där på konferens och tyckte att det var mycket trevlig men det var flera år sedan.

• skogsflicka

Vet inte så mycket om hur det är invändigt, men omgivningarna är underbara. Bor ett stenkast därifrån. Men man kanske inte är ute så mycket under bröllopsnatten

• miss H

Jag har varit på konferens där. Vi var aldrig inne på slottet.
    Jag tycker inte det var så mysiga rum. Det kändes väldigt 70-tal men maten var jättegod och baren var schysst. Mycket dyra priser i baren dock!!
    Om de har bröllopsfester på slottet kan jag nog rekommendera men inte i själva huvudbyggnaden. Den är inte så mysig/trevlig för bröllop.

• Katarina98

tack miss H och ni andra. hmmm... vi får väl se. är det någon som testat bröllopssviten?

• Sandgren

Japp, jag har varit där på många konferanser. Framförallt är det ju otroligt vackert i omgivningarna! Rummen är helt ok, har dock aldrig provat sviten Maten är god.

• bellaboop

Vi hade vår bröllopsfest på bergendal och jag säger bara 100% perfektion från deras sida...vi sov även i bröllopssviten...sött rum med änglar....frukosten var jättegod och vilken utsikt det var! Kan varmt rekommenderas!!

• Stockholmsbrud i Dalarna

Jag var på bröllop på Bergendals förra året. Vi sov över och åt brunch dagen efter. Jättehärligt ställe, särskilt om man är designintresserad. Rummen för gästerna var mycket fräscha, med sköna sängar. Maten var också bra - har nog faktiskt inte några negativa synpunkter när jag tänker efter...

Svar på tråden någon som sovit på bergendal? sollentuna.