• LidaM

Någon som har köpt klänning från Aspera

Är det någon som har köpt klänning från Aspera? Själv hittat två stycken som jag är helt galen i men vill veta hur de är. Har bestämmt mig att inte prova någon klänning först vi kommer hem från förlovningsresa.

Så snälla hjälp.

• Svar på tråden Någon som har köpt klänning från Aspera
  • silvera

Ja,jag har köpt en Aspera-klänning,nr 4123, som jag ska pröva nästa vecka. (köpte den andra klänningen jag provade, sá kär blev jag!)

Den kom en mánad för tidigt tom, sá nu är det jakt pá rätt underkläder som gäller, efterom de ska sy pá axelband, sá jag kan ha en bh under.

Min klänning ser dock ganska trist ut pá bild, och man ser inte den fina snörningen bak.

• LidaM

Tack för svaret. tycker att din klänning är jätte fin men själv vill jag har klänningen Gladiolamd yvory.

• Juni07

Inte köpt ännu, kan inte betämma mig för 4110 eller 4003 (4003 finns ej i hemsidan tyvärr)
    Måste bara säga att "Brud i Centrum" butiken i Brandbergen håller hög klass och service om man vill ha en aspera klänning

• Sara_80

jag har köpt en aspera, vet inte nr men har en bild här i albumet vårt bröllop: brollopsmys.spaces.live.com/
    tycker det e bra kvalite och känns skön att ha på sig. på bilden är den lite för liten.

• silvera

Juni07
    Det är där jag har köpt min!

• LWI

Hej!

Jag har också köpt en Aspera. Men min heter Magnolia och finns på www.parisette.com och under goldline. Känns helt perfekt till mig. Klänningarna är verkligen välsydda!

• Juni07

filipelin:

Jättefint!

Gillar även era inbjudningskort, har du gjort dem själv? Var har du i så fall köpt papper mm, ska iväg på fredag och titta själv så tips är välkommet, vet att jag byter ämne nu hoppas det var ok

• filipelin

Helt ok, de röda papprena har jag köpt i bokhandel, ganska tjocka. Resten har jag köpt på Panduro.

• davesbrud77

Vad kostar en aspera klänning? Är nyfiken på dem?

• Juni07

Svårt att säga generellt, men ungefär mellan 6-8000 ligger många, sen finns det säkert skillander åt bägge håll.

• filipelin

davesbrud77, 8000 kostar min Aspera, men jag gav 7000 för den.

• Sara_80

davesbrud77: min kostade 8200

• silvera

Min Aspera kostar 4700 hos Brud i Centrum. Hos en "stor firma i stan" skulle det kosta strax över 8000:- att ta hem den i min storlek. (52)

• blåpärlan

Jag har köpt en Asperaklänning #4077 och jag gav 5600 för den.

• LidaM

Min aspera klänning som jag har nästan bestämmt mig för kostar 8750 och ska köpas i brud i centrum. Jätte trevliga och duktig är de där. vad roligt att det är flr än jag som gillar aspera klänningar.

• mrsfiffin

Jag har just köpt min klänning på Bröllopsbutiken. Det är en Aspera...den kostade 3900 kr och är lite annorlunda... inte det klassiska snittet så att säga.

• Februari07

Jag har köpt Aspera Calico från Goldline-serien. Den ser inte så fin ut på deras hemsida men i verkligheten är den underbar!!! Jag köpte den på rea för 4400 kr, men ord pris var 8800 kr. Jag är såååå nöjd... www.parisette.com/aspera_brud/4030_calico_brud.htm

Svar på tråden Någon som har köpt klänning från Aspera