Restaurang Mona Lisa I Södertälje Olles Krog i Kista!
Är det någon som har bilder på dessa lokaler ? Eller har någon varit på bröllop i någon av de?
Är det någon som har bilder på dessa lokaler ? Eller har någon varit på bröllop i någon av de?
jag har varit i både mona lisa och olles krog men jag har inga bilder.. men min favorit är ju absolut Mona Lisa..
har mona lisa nån hemsida man kan kolla?
nej inte vad jag kan hitta..
Marre_
Jag har kollat runt lite på Olles hemsida & lokalen ser väldigt fin ut.
Hur ser Mona Lisa ut är den också dekorerad med pelare, varför gillar du den mer är det bättre service?
Du kanske vet någon annan fin lokal som rymmer 300 pers.
tycker bara att Mona Lisa ser mer lyxigare ut.. och dem har otroligt bra service.
jag hittade en snygg lokal medans googlade i stockholm www.princepalace.se/album/lokalen/index.html
Ok. Prince palace tycker jag inte såg så lyxig ut med bakgrunden.
Men vet du vilken som ligger i bäst pris?
det har jag ingen aning om.. men dem ligger nog ganska lika.. allt beror ju på vad du vill ha..
Ska säga så här jag har haft min förlovningsfest på olles krig och jag var jätte nöjd men vi var bara 100 pers så alla fick ju plats men nu har vi bokat Prince palace för bröllopet för olles krog ska man inte ha en fest för 300 pers för det blir varm och instängd. Vi ska ha 300 gäster och jag gillade inte heller prince palace från början men ring de och säg att du vill komma dit när de ska ha bröllop då blir du inte besviken det är så ffiiiiinnnnnn. Längtar bara till min dag nu. Det är bara 4 mån kvar......
hamm
Prince palace har du inga egna bilder från något bröllop.. Det jag inte gillade är att det ser ut som att den är mitt bland lägenheter eftersom att det liknar fönster med full insyn i bakgrunden.
på prince palace hemsida kan man se bilder på olika bröllop ser ganska fint ut har du sett dem?
nope not yet.. jag tänkte kika på bilderna efter lunch
Jag har varit på eritrianskt bröllop på Olles krog. Det var 300 pers och det kändes ändå för stort. I mitt tycke är den lokalen stor, ful och opersonlig. Dessutom ligger den vid massa stora vägar.
nyårsbröllop
vilken lokal tycker du är fin då?
Hamm
Vad betalade ni per kuvert & vad ingick?
Jag ska ju ha max 300 pers & den lokalen rymmer ju 700 kommer det inte se tomt ut?
Vi får betala 200 kr per person, då ingår det mat, meze, dryck, sallad, bröd, frukt, all deko och klädda stolar, blommor och tårta. Så att man får ju massa för det och de kan göra det jätte fin, de gör om hela lokalen så det ser inte tom ut. Gå in på deras hemsida det finns bilder på olika bröllop, Men betalar du för det så kan du få det finnast inredningen och jag har beställt lite extra för att jag tycker att det är viktigt med inredningen.
Olles krog var också jätte fint men jag tycker itne man ska ha en fest för 300 där för att det blir lite varmt och trångt, deras lokal kan bara ha 280 personer men det är fint där också.
Hej!
Jaghade planerat ha ett fint litet bröllop med max 130 personer nästa sommar. Men jag har lite problem med att hitta fina lokaler med orientalisk mat och för bra priser. Jag och min fästman tycker om naturen och skulle lätt vilja ha utomhus bröllop men med vår typ av musik skulle störa andra plus vädret kan man absolut inte lita på. Så vi hittade Prince palace men vi vet inte så mycket om den. har någon någon erfarenhet eller förslag ? Det skulle verkligen uppskattas.
Hälsningar
hejsan. Jag och min fäst man vill oxå ha ett bröllop med orientliska inslag då vi båda har sån bakgrund. Dock har vi svårt att hitta lokal som tillfredställer våra behov vi kommer ha max 80-100gäster. Vill inte ha för stort bröllop. Vi vill ha libanesiskt samt persisk mat. Jag vill inte heller att det ska kosta en förmögenhet. Vi är lite inne på Olles krog, men utemiljön är inte det finaste. Vi vill helst av allt ha vårt bröllop på någon herrgård eller slott. men de har bara "öppet" till kl 01, samt att där kan man inte ha m egen alkohol och ibland inte egen mat. Desutom kanske inte det är riktigt i våra gästers smak och stil.
som sagt, behöver lite tips.
Hej
Jag har varit på bröllop på både Mona Lisa och Olles Krog och Prince Palace.
Alla ställena har grym service och ser till att du är nöjd. Lokalerna går att dekorera jättefint. Även om lokalerna är stora så dekorerar dom det så att det ser ut att vara en lokal för er mängd gäster. Se till att få en offert från dom ni bokar lokalen av så ni inte blir blåsta sen. Alla dessa lokaler erbjuder hela konsept med mat, dekoration, filmare, tårta, musik osv i priset,
Mona Lisas hemsida: http://ml.nu/
Jag rekommenderar verkligen oxå dessa lokaler som jag varit på bröllop i:
www.panoramafest.se (Skitfin lokal och grym service)
www.cleopatrafest.se (Samma omdöme här)