Restaurang Årstiderna i Malmö
Är det någon som varit på bröllopsfest på Restaurang Årstiderna i Malmö? Funderar på att ha bröllop där i mars 2007.
Är det någon som varit på bröllopsfest på Restaurang Årstiderna i Malmö? Funderar på att ha bröllop där i mars 2007.
Har inte varit där på bröllopsfest men där är ju väldigt mysigt och fint! Lär nog vara rätt dyrt dock...
Ja, de tar ca 1000kr/kuvert, beroende på vad man väljer i deras meny. Det är ok att det kostar, men vill veta att det är riktigt bra!
Jag har aldrig varit där på bröllop men har ätit där en kväll. Riktigt bra mat som verkligen kan rekommenderas. Bra service också.
Nu har vi bokat vigsel och middag på Restaurang Årstiderna i mars 2007! Har fått väldigt bra bemötande där och lokalerna är verkligen mysiga! Maten är dessutom gudomlig!
Åh vad skoj Miss MM. Jag är nästan lite avundsjuk ;) fast vi ska vara på Ängavallen och det ska bli super det också, deras mat är ju också kanon
Tack, F's blivande fru! ;) Min blivande och jag var på bröllop på Ängavallen i augusti och det var helt fantastiskt!!! Vigseln var utomhus och kändes nästan overklig, så vackert det var! Miljön, maten, servicen och lokalerna, ja allt var perfekt! Det kommer garanterat att bli en underbar dag! När ska Du gifta Dig?