• Afrodite 4/8-07

4 Aug 2007 #2

Såg att tråden för våran dag stängts ner nu, så dags för en ny.
    Hur går det för er?

• Svar på tråden 4 Aug 2007 #2
  • Afrodite 4/8-07

Hörrni 4/8-07 brudar (för jag vet att ni finns där ute :D ) Var är ni någonstans?
    Hallåååå, hoppar och vinkar, kom hit nu. gamla tråden är ju stängd. Hur går det för er?
    Drygt 10 månader kvar nu. visst känns det häftigt att det går så snabbt frammåt. nyss vara det över 1,5 år, nu är det bara drygt 10 månader. Jikes vad tiden går fort. Här rullar det på bra. Skolan tar det mesta av min tid och barnen naturligtvis, men dom är ett kärt "besvär" om man nu ens kan kalla det besvär. hihi. Underbart i allafall. Jag njuter för fullt av lugnet som sprider sig nu när hösten nalkas. Fick ett konstigt ryck idag. JAG av alla som inte rört en sticka sen jag gick i högstadiet typ (hmm jo kankse någon gång när jag var gravid) har bestämt mig för o sticka en mysig poncho. så var iväg o handlade stickor garn o mönster (jikes hur läser man ett sådant??? ) idag.
    Men men, lite nerstressande är det säkert mellan skola barn och bröllopsplanering. Vad är era bästa knep för o stressa ner och ta det lungt nu och ladda innan julen kommer o kräver sin uppmärksamhet?

Svar på tråden 4 Aug 2007 #2