Bilr nog utan möhippa
Har insett att det nog inte kommer bli någon möhippa för min del. Dels har jag inte så många kompisar, och dels umgås de inte i samma kretsar.
Jag har 4 tjejkompisar varav den ena bor nästan närmare 15 mil härifrån och ingen av de andra tjejerna har kontakt med henne. Nummer två känner jag inte så väl, fast det blir kanske bättre nu när vi ska gå målarkurs ihop. Nummer 3 har två små barn och rätt fullt upp, hon kan dessutom inte riktigt med nr 2. Och så min tärna, som är den jag känt längst av dem alla. Jag vet inte om hon kommer ordna nåt när de ändå är så få.
Kan ju säga att på min födelsedag i år kom inte en enda av mina kompisar (de hade bra anledningar, en av dem var på bröllop, den andra i Holland, jag skulle träffa min tärna helgen därpå och hon bor tillfälligt 15 mil härifrån och den fjärde hon som bor långt borta alltid hon kunde inte för att det var deras barnhelg,) det var bara min m2bs polare som kom. Allihop är de singelkillar.
Nåja min m2b kommer nog få en ordenlig svensexa i alla fall. Jag har sagt att de enda regler som gäller är; inte dagen före vigseln och jag vill ha hem honom välbehållen. Jag unnar honom en riktigt kul kväll med grabbarna.