• Fjällb­röllop
    Äldre 4 Sep 21:28
    2162 visningar
    19 svar
    19
    2162

    Blivande brudar i blekinge BBB

    Är det någon blivande brud från blekinge, helst karlskrona, som vill träffas under hösten för att prata av sig om bröllopsplanderna - och för att ge och få tips och råd? Jag gifter mig nästa sommmar (dock inte här nere).

  • Svar på tråden Blivande brudar i blekinge BBB
  • s brud
    Äldre 7 Oct 17:42
    #0

    Hej!
    Vi ska gifta oss i Karlskrona nästa sommar. Var ska ni gifta er? Hur gammal är du?

  • loppan­81
    Äldre 7 Oct 18:00
    #0

    Här är en till som gifter sig i karlskrona, eller iallafall i närheter ;) Ska gifta oss i kristianopel 7/7-07.
    Jag är 25 år och min sambo är 28 år

  • s brud
    Äldre 7 Oct 18:30
    #0

    Vi ska också gifta oss 7/7-07! Vi gifter oss o Amiralitetskyrkan. Jag är 23 och min sambo 27.

  • fie84
    Äldre 7 Oct 19:51
    #0

    hej tjejer!!

    Få jag oxå vara med här?
    Bor dock intre i blekinge men är där ofta.
    Jag gifter mig i Vissefjärda på nyårsafton. Så jag är mitt uppe i planeringen..
    jag är 22 och min blivande 27.

    //Fie

  • fjällb­röllop
    Äldre 8 Oct 15:50
    #0

    Hej!

    Kul att denna tråd äntligen fått liv. Jag är 28 och min blivande man 31. Vi bor i Karlskrona men ska ha bröllopet i Tärnaby/Hemavan. Någon som har lust att ta en fika och prata av sig om bröllopsplanerna eller annat?

  • s brud
    Äldre 8 Oct 17:29
    #0

    Hej! Jag träffas gärna och fikar, vi kan väl träffas allihopa. När kan ni?

  • fie84
    Äldre 8 Oct 20:44
    #0

    hej igen!!

    jag hänger oxå gärna med och fika någon dag.. alltid skoj att byta tips och ideer..
    någon spom har lust att snacka på msn?

  • loppan­81
    Äldre 10 Oct 10:44
    #0

    Kul med en fika... jag kan nästan när som, jag pluggar och har int direkt fasta tidpunkter.
    Ska föresten gå och köpa inbjudningskort idag...hittade på Panduro ( tror jag affären heter) men de är på utförsäljning och kan inte beställa fler. Har inte hittat sådanna kort någon i någon annan affär. Så det gäller till att passa på.

  • fjällb­röllop
    Äldre 10 Oct 14:07
    #0

    Dom cremefärgade fina korten med lite struktur och ruggad kant?! Jag gjorde nyss inbjudningskort till dop av dom. Det blev uppskattat, verkligen fint. Bröllposinbjudningar av dom korten borde bli klockrent!
    Appro på fika kan jag kan också i stort sett träffas när som eftersom jag är föräldraledig. Om vi planerar någon dag i förväg kan jag nog komma iväg själv. Vad sägs om torsdag denna veckan eller någon dag nästa vecka?

  • loppan­81
    Äldre 10 Oct 14:12
    #0

    Jag köpte vita, avlånga kort...lika stora som ett A4 viket på mitten. Tänkte ha ABC på ena sidan och inbjuds texten på den andra.
    Tordag denna veckan kan tyvärr inte jag...studieträff. Men nästa vecka är jag ledig.

  • mirja7­7
    Äldre 8 Nov 09:51
    #0

    Hej hej! Hittade just den här tråden, låter så kul med en fika? Har ni träffats redan eller? Annars hänger jag gärna på! Jag är 29 och min sambo 28, vi bor här i Karlskrona men ska gifta oss norröver. Jag behöver nog mest en spark i baken fö ratt komma igång med min/vår planering!

  • fjällb­röllop
    Äldre 8 Nov 13:31
    #0

    Kul!!! Jag träfas gärna och pratar lite över en fika. Frågan är bara vart och när? Jag är hemma och föräldraledig så har ganska lätt att komma ifrån en stund.

  • mirja7­7
    Äldre 9 Nov 11:03
    #0

    Hej!
    Jag letar jobb hela dagarna så jag kan oxå komma ifrån nästan när som helst för en fika. Skönt att få tänka på nåt annat ett slag! Ska vi ses nångång i nästa vecka kanske? Vill nån mer hänga på?

  • mirja7­7
    Äldre 14 Nov 14:11
    #0

    Puff? Vad säger ni om en fika?

  • nyårsb­röllop
    Äldre 14 Nov 14:18
    #0

    Hej!

    Gifter mig på nyårsafton i Amiralitetskyrkan, Karlskrona. Är från Karlskrona men bor inte där nu. Tycker dock det är kul att höra om era Karlskronabröllop.

    ;)

  • fjällb­röllop
    Äldre 14 Nov 23:07
    #0

    Jag vill gärna träffas och ta en fika. Och för att det ska bli lite mer konkret så föreslår jag fika på Lennarts måndag eftermiddag (alltså den 20:e) runt tre-, fyratiden.
    Är det någon som hänger på?

  • mirja7­7
    Äldre 15 Nov 09:49
    #0

    Tummen upp! Det låter som en bra idé! Jag kommer gärna.
    Vad säger ni andra?

  • fjällb­röllop
    Äldre 16 Nov 18:58
    #0

    Puff, puff. Är det fler som kommer?

  • mirja7­7
    Äldre 3 Dec 18:41
    #0

    Jag vill ta en fika och prata bröllopsplaner, är det nån som vill hänga på??

Svar på tråden Blivande brudar i blekinge BBB