• Äldre 3 Sep 22:18
    1814 visningar
    19 svar
    19
    1814

    Norrköpingstråd nummer???

    såg att vår tråd var avstängd igen!!! :/
    hoppas alla härliga norrköpingstjejer hittar hit oxå!

    kram kram

  • Svar på tråden Norrköpingstråd nummer???
  • Äldre 4 Sep 12:30
    #0

    halllllllllllåååååååååååååååååååååå!! ingen här än? *det ekar väldigt tomt tycker jag"

  • Äldre 5 Sep 09:21
    #0

    nä nu får ni väl ge er?? alla från norrköping kan väl inte ha gått o dött? :D

  • solros­blad
    Äldre 6 Sep 08:39
    #0

    De hittar kanske inte hit än
    Hur är livet som nygift då

  • Äldre 6 Sep 09:23
    #0

    jo jag är sjuk som attan.........feber o halsont mm men det hör väl till när barnen kommer hem med nya baskelusker? ;) ang fika måste vi ta det så fort jag blir frisk! ;)

    jag är jätteglad över att vara FRU, o dagen vi gifte oss var den allra bästa i hela mitt liv:D

  • Yran brud
    Äldre 6 Sep 10:57
    #0

    Hej svejs. En till fru som hittat hut. Snart är alla som var på våran lista gift sig. Carpea är ju kvar, lite roligt att vi går samma klass på högskolan nu, man stöter på varann lite titt som tätt.
    Fick cdn med videofilmerna från bröllopet i måndags. Suck måste dock vänta ända tills i morgon kväll innan jag får se den då min man kommer hem från sthlm. Är sååååååå nyfiken. Ska bli kul att se bröllopet från de andras perspektiv =)

  • solros­blad
    Äldre 6 Sep 18:18
    #0

    Åh vad kul Yranbrud
    Har ni skickat tack kort än? Jag/vi får inte tummen ur att sätta oss och fixa det, men nu MÅSTE vi fixa det
    Jag har sett våran dvd och min älskade make har bråttom in och ut ur kyrkan, en aaaniiing stressad och nervös haha... Jag hade druckit kanellikör så mina fjärilar i magen hade svimmat av en stund
    Grattis till att u kom in på skolan, vad skoj. Jag är så sugen på att plugga oxå, men ekonomin håller inte just nu för sånt. Får vänta ngr år till.

    FRUhelenkl, ta det lugnt gumms, vi hinner med fika, jag är arb lös just nu

  • caprea
    Äldre 7 Sep 22:34
    #0

    jag har hittat hit nu oxå=)

    ojoj.. plugga + jobba + bröllopsplanering= dålig kombination... dessutom ska vi på bröllopsresa när alla eximinationer är, lr va de heter.

    blir sur på min M2b, inget förslag man ge är bra... kan inte jag få bestämma bordsdekoration själv?!

    ni som gift er, har ni lagt upp några bilder på nätet?

  • solros­blad
    Äldre 8 Sep 07:39
    #0

    Hej caprea.
    Hoppas ni har delegerat ut så mycket som möjligt nu inför ert bröllop. Vi trodde vi skulle klara av allt fix själva men insåg sista 14 dgr att det gjorde vi inte alls.... Jag jobbade, planerade bröllop, skulle vara en bra mamma, sambo osv... Gubben som är sjukskriven pga stress fick inte dagarna att gå ihop ibland och det var snurr på det här hemma kan jag lova. Fy katten vad mycket det är att ordna inför ett bröllop.
    Förklara för din blivande att du inte orkar hålla på att tjafsa om små saker, dela upp era uppgifter ist och stäm av med varandra innan ni sätter planerna i verket.

  • Yran brud
    Äldre 13 Sep 09:45
    #0

    Har inte fått korten från fotografen än så det har varken blivit tackkort eller bild i tidningen ännu och alla har börjat efterfråga de... Hoppas korten kommer snart. Har fått en jätte fin dvd skiva från bröllopet i alla fall, fast filmen som är inspelad är bara från själva festen så från kyrkan har jag inte fått ännu. Men det var roligt att höra alla tal.. fick gåshud igen bara av att se filmen..

  • Top secret bride
    Äldre 13 Sep 09:50
    #0

    Ursäkta att jag tränger mig på...
    Är inte Norrköpingsbo men hoppas kunna få ett litet tips från er tjejer.
    Tänkte sy upp min brudklänning i hemlighet och kan inte fråga någon annan - så om ni vet någon duktig och trevlig sömmerska i Norrköpingstrakten (eller Linköping) så får ni gääärna berätta för mig.

    Tack o bock!

  • Äldre 13 Sep 11:17
    #0

    vi är med i tidningen på lördag!!! vad kul det ska bli att vara ett av alla dessa par i NT på lördagsmorgonen!!!! jag har alltid velat vara en av dessa......o nu är jag det!:):):):)

  • ¤C¤
    Äldre 13 Sep 11:40
    #0

    Långt bort:
    Det finns en sömmerska som heter Anne och har en studio på Emerentia på Nya Torget, Norrköping. Jag har blivit tipsad om henne här på BT och varit där och pratat med henne. Hon är jättetrevlig och har bra priser!

    FRUhelenekl:
    Grattis till bröllopet! Era bilder var verkligen jättefina!

  • Äldre 13 Sep 11:42
    #0

    *C* tack så mycket:)

  • caprea
    Äldre 23 Sep 09:41
    #0

    är det bara jag som är kvar nu eller?? det nästan ekar ju här inne...

    2 veckor kvar IDAG!!! shit pommefritt vad tiden går fort!

  • solros­blad
    Äldre 25 Sep 10:34
    #0

    Jag kikar in emellanåt, och det är verkligen öde här inne

    Hur går det med dina bestyr så här sista tiden? Börjar du bli nervig
    Vi har fortfarande inte fått iväg tack korten än och det är sååå pinsamt ju....men vi har fullt upp hela dagarna med stall, barn, läxläsning, och allt annat som man ska fixa.

    Måste berätta... Det är väldigt, väldigt oplanerat men ska bli jätte kul....en liten räka har bosatt sig i min mage, så i början på april, tror jag, ska det bli en till i familjen Min uteblivna mens i 2 månader berodde INTE på stress Det blir min 5e!! Hua jag som har förlossnings skräck dessutom....

    Hur går det med studierna då caprea? Jag är så sugen på att börja lugga oxå, men det får allt vänta. Funderar på att byta yrke, är så trött på att jobba inom vården...

  • toppen
    Äldre 25 Sep 11:50
    #0

    Behöver hjälp med att hitta någon duktig frisör som gör fina Bröllopsfrisyrer. Är det någon som kan tipsa mig om någon? Man vill ju gärna ha någon med erfarenhet. Har själv fått tips om Swea, Frisörhuset och Hair´n Beauty. Någon som varit hos dem?

  • caprea
    Äldre 25 Sep 11:57
    #0

    ojoj! Grattis! fullt hus kommer de verkligen att bli!

    jadu.. studierna... bröt ihop igårkväll, så mycket med både bröllopet och plugget... va inte en smart idé att börja plugga samtidigt som man ska gifta sig... not not NOT Good! men jag försöker hänga i ändå... =(

    vet ni ngt ställe man kan hyra porslin på i Nkpg? har pratat med Liesaro men de e dyra tycker jag.

    Toppen, jag vet bara i Finspång och dit kanske du inte vill stressa iväg på stora dagen?

  • solros­blad
    Äldre 29 Sep 18:30
    #0

    Usch, jag var nära att klappa ihop sista veckorna, det är så jobbigt med att kombinera bröllop och arbete/studier.

    Hur mår du nu? Hoppas ni kan få hjälp med det sista inför er stora dag.

  • Septem­ber mys
    Äldre 18 Oct 22:58
    #0

    hej hopp jag är också ifrån Norrköping och jag ska gifta mig med min prins i september nästa år

Svar på tråden Norrköpingstråd nummer???